دزدیدن طلاهای بهاره رهنما از اتاق خوابش + فیلم
حجم ویدیو: 4.08M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33

بهاره رهنما جنجال آفرید.ویدیو منشتر شده از بهاره رهنما بازیگر زن مشهور و جنجالی که دزدها طلاهای او را از اتاق خواب وی دزدیده اند. اطلاعاتی درباره زمان دزدیدن طلاهای بهاره رهنما مشخص نیست ولی این ویدیو توسط پیج های اینستاگرامی و کانال های تلگرامی در حال منتشر شدن است.نکته جالب این ویدیو اینجاست که بهاره رهنما ادعا می کند بر خلاف تصور مردم ایران زیاد طلا و جواهرات ندارد. این در حالی است که عکس های بهاره رهنما که در صفحه شخصی اش منتشر می شود غرق در طلا و جواهرات است.

بهاره رهنما

بهاره رهنما این روزها در تلویزیون حضور ندارد ؟ قابل ذکر است که بهاره رهنما اعلام کرده ممنوع التصویر است و تلویزیون از او خواسته پروژه ای که در حال ساخت بود را ترک کند. احتمالا این اقدام تلویزیون به دلیل حاشیه های زیاد این بازیگر زن است.

بهاره رهنما

بهاره رهنما و جنجال های بی پایان 

بعد از طلاق بهاره رهنما حاشیه های بسیار زیادی برای او به وجود آمد که این حاشیه ها در کنار همه بدی هایش خوبی های خودش را هم داشت که صفحه اینستاگرام او چند میلیون فالوور کسب کند و به ماشین پولسازی تبدیل شود. بهاره رهنما در صفحه اش تیپ های شاد و جوان پسند می زند (که اکثر آنها تبلیغات مدلینگ است) به همین دلیل مردم از حاجی شوهرش انتقاد می کنند که چرا اجازه می دهد این تصاویر را منتشر کند و حاجی شوهرش گفته من کاملا با راهی که او می رود موافقم و پشتیبان او هستم.

بهاره رهنما

منبع:برخط نیوز

کدخبر: 721082 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟