فیلم اعترافات شفاف  طارمی درباره سحر قریشی ! ! + جزییات
حجم ویدیو: 7.03M | مدت زمان ویدیو: 00:00:57

مهدی طارمی بازیکن فوتبال ایران در پست مهاجم است. مهدی طارمی در تیم پورتو پرتغال به شدت در حال درخشش است.عکس های  مهدی طارمی  و سحر قریشی حواشی بسیاری به پا کرد. مهدی طارمی  درباره این عکس ها توضیحاتی داد. مهدی طارمی از رابطه دوستی اش با سحر قریشی پرده برداشت.

به گزارش رکنا، حتما شما هم این مدت تصاویر و عکس هایی از مهدی طارمی و سحر قریشی را دیده اید، ویدیو توضیحات مهدی طارمی درباره این تصاویر را مشاهده نمایید.

مهدی طارمی

جالب اینجاست که مهدی طارمی می گوید از انتشار دهنده تصاویر شکایت نمی کند چرا که خودش مقصر بوده وقتی عکس گرفته باید فکر این روزها را که منتشر شود هم می کردم.

سوتی سمانه پاکدل دوست صمیمی سحر قریشی درباره رابطه اش با مهدی طارمی : سمانه پاکدل بازیگر خوش سیما ایران در گفتگوی تلویزیونی می گوید: زندگی شخصی من و سحر کاملا با یکدیگر متفاوت است. آخرین بار تقریبا دوهفته پیش وقتی که از باشگاه تعطیل شدم سحر قریشی را دیدم. پاکدل در جواب سوال مجری برنامه درباره ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی گفت: ازدواج سحر و مهدی طارمی کاملا کذب است و اصلا خواستگاری وجود ندارد. این خبر یک موج رسانه ای می باشد که علیه این 2 نفر به راه افتاده است.

جنجالی ترین بازیگر زن سینما کیست ؟

سحر قریشی  (زادهٔ ۶ دی ۱۳۶۶ در تهران) بازیگر، سینما، تلویزیون، تئاتر و مدل ایرانی است.قریشی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی، لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی آغاز کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان  واز طریق سیاوش خیرابی به سهیلی زاده معرفی شد و آقای سهیلی زاده برای نقش یلدا او را انتخاب کرد. او بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید.

شایعه ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی از کجا شروع شد؟

آبان سال ۹۶ بود که شایعاتی مبنی در خصوص ازدواج مهدی طارمی با سحر قریشی در فضای مجازی پخش شد. این شایعه از آنجا شروع شد که مهدی طارمی در توئیتر مطلبی را منتشر کرده بود و حسین ماهینی کاپیتان وقت پرسپولیس، به نحوی آن را بازتاب داد که هواداران پرسپولیسی متوجه شدند مهاجمشان قرار است به زودی ازدواج کند.

به دنبال این توئیت عده‌ای شایعه ازدواج طارمی با سحر قریشی، بازیگر سینما و تلویزیون، را مطرح کردند که در نهایت طارمی به این موضوع واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد. اما این بار خود مهدی طارمی به تمام شایعات پاسخ داده است.

منبع: برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 720923 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟