این فیلم را   فلور نظری حاشا کرد !
حجم ویدیو: 3.71M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30

فلور نظری بازیگر گیلانی کشورمان است. فلور نظری در برنامه "شام ایرانی" حضور داشت. فلور نظری لایو در اینستاگرام خود گذاشته بود که در این لایو مردم سوالات زیادی درباره حجاب فلور نظری کردند. در ادامه فلور نظری کامنت ها را بست و با مردم خوش و بش کرد.

فلور نظری بازیگر زن مشهور صدا و سیما با حضور در یک لایو اینستاگرامی از ظاهر جدید و کاملا متفاوتش رونمایی کرد.

فلور نظری بازیگر زن اخیرا تصاویری از خود منتشر می کند که گویی 20 سال جوان تر شده است و البته این اتفاق هم افتاده و چهره او خیلی جوان شده است.

حاشیه های تصاویر بدحجابی فلور نظری در خارج کشور

فلور نظری تصاویری از خود در خارج از کشور منتشر کرد که حاشیه ساز شد : فلور نظری اکنون 53 ساله است. فلور نظری در برنامه شام ایرانی شرکت کرده بود. فلور نظری در حال حاضر در خارج از کشور است. عکس های فلور نظری در آن سوی آب ها بسیار متفاوت است.

حاشیه های دعوای جنجالی فلور نظری و بهاره رهنما :

در جدیدترین قسمت این سری از شام ایرانی شاهد دعوا و رنجش بین فلور نظری و بهاره رهنما بوده ایم. گویا وسط صحبت های بهاره رهنما، فلور نظری می خندد و همین موضوع به مزاج بهاره رهنما خوش نمی آید و او فکر می کند فلور نظری حرف های او را به سخره گرفته است. از همین جا جدال بین این دو بازیگر ادامه می یابد؛ تا حدی که در اواسط جر و بحث بین فلور نظری و بهاره رهنما، فلور نظری از گفتن واژه بی ادب از سوی بهاره رهنما بسیار جا می خورد و با گریه میز شام را ترک می کند.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 719353 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟