لباس شب شعر بهاره رهنما در حیاط خلوت خانه لاکچری اش + عکس

بهاره رهنما بازیگری است که مدتی است بیشتر در اینستاگرام فعال است تا دنیای بازیگری. بهاره رهنما در یکی از بخش های "شام ایرانی" حضور داشت. بهاره رهنما انواع عکس ها و پست ها را در صفخه اینستاگرامش منتشر می کند.  بهاره رهنما محبوبیت بسیاری میان مخاطبان دارد.  بهاره رهنما عکس جدیدی را از خودش منتشر کرد.

به گزارش رکنا، بهاره رهنما عکس جدیدی را منتشر کرد.

بهاره رهنما

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما در سال ۱۳۵۲ در اراک متولد شد. او دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما است. همسر پیشین او پیمان قاسم‌خانی نویسنده مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد. او پس از جدایی از قاسم‌خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

بهاره رهنما در غم از دست دادن پدرش نشست

بهاره رهنما به تازگی پدر خود را از دست داده. او مدتی بعد از فوت پدرش عزاداری خاصی نداشت و خیلی زود به زندگی عادی خود برگشت که این رفتار او مورد انتقاد گسترده مردم قرار گرفت اما نزدیک به چهلم پدرش ویدیویی از خود منتشر کرد که در آن به شدت گریه می کرد و از خاطرات پدرش می گفت. برخی روانشناسان معتقد هستند که رفتار بهاره رهنما (ابتدا انکار غم و درد و سپس بروز دادن آن) در برخی افراد رخ می دهد و طبیعی است.

منبع : خانه فوتبال

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 719284 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟