ناگفته ها از آناشید حسینی
حجم ویدیو: 6.95M | مدت زمان ویدیو: 00:00:56

آناشید حسینی با نام کامل سیده آناشید حسینی مدل ایرانی است. آناشید حسینی متولد 4 بهمن 1370 است. آناشید حسینی در اهواز به دنیا آمده است. آناشید حسینی لیسانس معماری دارد.در مصاحبه ای آناشید حسینی حرف های جالبی زد.

آناشید حسینی دختر باحجاب اما با کلاس و برند پوش ایرانی است.

آناشید حسینی مدل محجبه اینستاگرامی

آناشید حسینی دختر با حجاب و لوکس فضای مجازی مدتی بود که به مدل محجبه اینستاگرامی معروف شده بود اما او چنین چیزی را دوست نداشت و درباره این موضوع واکنش نشان داد و گفت: خیلی سعی می کنم عنوان مدل روی من نگذارند ، در صفحات مجازی از عکسهای من سوء استفاده می کنند و با عنوان مدل محجبه پر سرو صدای ایران نام می برند که واقعا ناراحت کننده است.

شروع فعالیت آناشید حسینی

با توجه به نوع حجابم دوست داشتم لباس های خوب و مد روزی بپوشم اما طرح هایی که در بازار و مزون ها بود با معیارهای من همخوانی نداشت.

به همین خاطر ابتدا برای خودم لباس طراحی می کردم و می دادم بیرون می دوختند بعدها به کلاس خیاطی رفتم و بطور آزاد در کلاس های طراحی شرکت کردم.

از ابتدا قصدم تبلیغ نبوده و به هیچ عنوان خودم را مبلغ حجاب نمی دانم من فقط پوششم به این شکل است و شاید خیلی خودم هم نتوانتم خیلی چیزها را رعایت کنم. بدون اغراق از هر 50 پیامی که دارم 30 پیام از زنان و دخترانی است که می گویند ما با دیدن عکس های شما به حجاب علاقمند شدیم.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 718195 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟