یکتا ناصر : فکر می کنند من بیشعور و ابله هستم ؟  + فیلم
حجم ویدیو: 7.01M | مدت زمان ویدیو: 00:00:57

یکتا ناصر همسر منوچهر هادی کارگردان مشهور است. یکتا ناصر یک دختر به نام سوفیا دارد. سریال "گل های کاغذی" اولین تجربه تلویزیونی یکتا ناصر بوده است. یکتا ناصر در یک مصاحبه به اتفاقات جامعه اشاره کرد. فیلم صحبت های یکتا ناصر را مشاهده کنید.

یکتا ناصر اخبار تلویزیون را دنبال نمی کند

یکتا ناصر در مصاحبه ای گفت : با اینکه تلویزیون را به عنوان یک رسانه قبول دارم اما ترجیح می دهم اخبار تلویزیون را دنبال نکنم چرا که عصبی می شوم. وقتی می شنوی مثلا در اخبار می گویند تن ماهی 3 ریال گران شد یا وضعیت اقتصادی ما ثبات دارد با خودت می گویی چرا مرا بی شعور تصور می کنند؟ طوری اخبار مطرح می شود که می گویی خدا را شکر که من در ایران زندگی می کنم. چقدر آمریکا بد است! من ترجیح می دهم اخبار راست را دنبال کنم.

یکتا ناصر را بیشتر بشناسید

 یکتا ناصر متولد 1357 است. یکتا ناصر در تهران به دنیا آمد،  یکتا ناصر بازیگر خوش چهره ایرانی است.یکتا ناصر فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی محیط زیست از دانشگاه آزاد اسلامی است. یکتا ناصر به صورت اتفاقی وارد بازیگری شد.

خانواده یکتا ناصر

پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است، یک برادر کوچکتر و یک خواهر بزرگتر از خود بنام نیکیتا دارد که عکاس می باشد

بازیگری اتفاقی یکتا ناصر

در سال 1376 وقتی 19 سالم بود، یک روز یکی از دوستانم گفت باید خواهر 5 ساله اش را به یکی از دفاتر فیلمسازی ببرد و از من خواست همراه او بروم

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 717792 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟