از شغل دوم هدیه تهرانی باید ترسید ! + علت

هدیه تهرانی برنده 2 سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم‌های قرمز و چهارشنبه سوری است. هدیه تهرانی بازیگر متولد تیر ماه است. هدیه تهرانی دارای نشان درجه یک هنر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. هدیه تهرانی نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم شوکران از چهارمین جشن خانه سینما شد. شغل دوم هدیه تهرانی دارد.

هدیه تهرانی بازیگر مطرح و بسیار سرشناس در یکی از مصاحبه های خود اعلام کرد که  مربی ورزش رزمی تای چی چوان می باشد و به عکاسی نیز علاقه زیادی دارد.

باشگاه هدیه تهرانی در منطقه خوش آب و هوای تهران

باشگاه هدیه تهرانی در کوچه پس کوچه های یکی از مناطق خوش آب و هوای تهران واقع شده و بیشتر شبیه به یک خانه ویلایی تر و تمیز است تا یک باشگاه ورزشی که جان می دهد برای دورهمی های فامیلی و سیزده به در.

روی دیوار حیاط باشگاه علامت معروف «یین و یانگ» درشتی به چشم می خورد، همان علامتی که ما فکر می کردیم مربوط به ورزش کونگ فو است، اما گویا مهم ترین نماد هنر، ورزش و باورهای چین است و کل یوم ورزش های رزمی این کشور را ساپورت می کند.

در نزدیکی های در ورودی گوش مان را تیز می کنیم تا شاید صدای جیغ و داد بروسلی واری بشنویم، اما داخل باشگاه هم هیچ شباهتی به سایر باشگاه های ورزشی ندارد؛ محیطی آرام و خلوت شبیه به یک کافه و دور از داد و هوارهایی که همه از کلاس های رزمی سراغ دارند.

منبع : وقت صبح

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 717462 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟