آزاده صمدی چگونه ثروتمند شد / خودش فاش کرد ! + فیلم
حجم ویدیو: 2.88M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23

آزاده صمدی بازیگر مشهور کشورمان است. آزاده صمدی در یک گفتگو به انتقاد از قضاوت مردم پرداخت. آزاده صمدی از سختی هایی که کشیده است در راه بازیگری و شهرت گفت. در این فیلم آزاده صمدی اظهار کرد: خیلی ها فکر می کنند یک نفر بدون زحمت کشیدن و کار خاصی انجام دادن ناگهان به جایگاه بالایی رسید در حالی که اینطور نیست و نمی دانند که آن طرف چه راهی را طی کرده است و چه چیزهایی را پشت سر گذاشته است. این فیلم صحبت های آزاده صمدی را ببینید.

آزاده صمدی از مردم انتقاد کرد

آزاده صمدی همسر سابق هومن سیدی درباره زندگی لوکس خود که در اینستاگرام به نمایش می گذارد و انتقاد برخی مردم که به او مرفه بی درد می گویند واکنش جالبی نشان داد که در زیر مشاهده می نمایید (سوال مجری درباره این بوده که شما بازیگران زندگی مرفه ای دارید و از تفریحات خود عکس منتشر می کنید):

این سوال تقریبا از اکثر بازیگران پرسیده می شود و خانم صمدی تقریبا جواب مودبانه ای دادند ولی یکی از جنجالی ترین واکنش ها به این سوال مربوط به امیر جعفری بازیگر مشهور مرد بود که جنجال های زیادی به پا کرد.

آزاده صمدی با گاوها صحبت کرد

چندی پیش آزاده صمدی با حضور در تبلیغ یک شرکت ایرانی و صحبت کردن با گاو ! خود را سوژه کاربران شبکه های اجتماعی کرده بود.

 آزاده صمدی با بازی در مجموعه تلویزیونی راه بی پایان به شهرت رسید. آزاده صمدی متولد 17 در 1357 در لاهیجان است. آزاده صمدی همسر سابق هومن سیدی بود. آزاده صمدی فعالیت گسترده ای در فضای مجازی دارد.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 716739 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟