این زن زیبا بدلکار ایرانی است ! / فیلم ترسناک از حدیثه سعید پناه! + عکس ها
حجم ویدیو: 3.96M | مدت زمان ویدیو: 00:00:32

سریال پلیسی "وسوسه" در حال پخش از شبکه نمایش خانگی است.  ویدئویی از بدلکاری خانم ایرانی به نام حدیثه سعیدپناه در این سریال را مشاهده کنید.

به گزارش رکنا ، این فیلم پشت صحنه سریال پلیسی "وسوسه" را که می بینید به سرعت ماشین دقت کنید و آنگاه شجاعت بدلکار، خانم حدیثه سعیدپناه را با تمام وجود حس خواهید کرد.

گفتنی است ، روی آسفالت و خطر برخورد با جدول بسیار وجود دارد چون 4 دوربین از بیرون صحنه را ضبط می کردند.

حدیثه سعیدپناه بدلکار

پشت صحنه سریال وسوسه

سریال وسوسه به کارگردانی آزاد نظریان سال گذشته ساخته شد و مدتی است در حال پخش از شبکه نمایش خانگی است. این سریال موضوع متفاوت و جالبی دارد. این فیلم پشت صحنه از سریال پلیسی وسوسه را رامین راستاد منتشر کرده است.

داستان سریال وسوسه

این سریال یک تریلر اجتماعی با ساختار نمایشی و قصه های مستقل میباشد که بر اساس داستان های کاملا واقعی به رشته تحریر در آمده است.

درباره سریال پلیسی وسوسه بیشتر بدانید

سریال وسوسه به کارگردانی آزاد ناظریان در سال ۱۳۹۹ ساخته شده است.این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد.در این سریال آزاد ناظریان، سیداحمد امامیه، سپیده توکلی، سیاوش کردنژاد ,ساسان نجفی نژاد به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال «وسوسه» به نویسندگی و کارگردانی آزاد ناظریان و تهیه کنندگی محمد ناظریان،مجموعه ای اجتماعی است که در راستای ارتقاء سطح فکری مردم,و آگاهی بخشیدن در عرصه پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی در حال پخش است.

قصه های سریال پلیسی وسوسه

قصه های این سریال که ساختاری اپیزودیک دارد، از ماجراهای واقعی و پروندههای قوه قضاییه اقتباس شده است. این مجموعه قصد دارد تا هر چه بیشتر هم ذات پنداری مخاطب را در رابطه با داستان فیلم برانگیزد. از ویژگی های سریال «وسوسه» ورود بازیگران مستعد و نوظهور است که از بین تعداد زیادی از علاقه مندان به رشته بازیگری انتخاب شده اند.

بازیگران این سریال نیز عبارتند از:شهلا احمدیان-احسان اظهری-سید احمد امامیه-امیدبیگلو-سپیده توکلی-علی جعفری-مژگان چارانی-عادل حبیب زاده-حسین حسنلو-علی حیدر علی زاده-مرجان خلج-معین خدیوی-حمیدرضا دهقان-مونا دلداری-احسان رضایی-کیومرث زرانگوش-حمیدرضا ساسانی-مهدیه سندیانی-

بازیگران و عوامل سریال وسوسه

حامد سوری-مرتضی ستارپور-سید امین ضیایی-کمیل علیپور-یوسف عزیزی-کمیل عطائی-سپید علیپور-همایون فرهمند-سوگل فرامرز-شهرزاد فاطمی-کریم قلی زاده-علیرضا کبیری-سیاوش کردنژاد-حامد کاویانی-امیر کسری نژاد-سعید گل محمدی-رضا مزیکی-احسان مرزبانیان-ساسان نجفی نژاد-رشید نقی پور-کوروش نداف-پری ندیمی

کدخبر: 716667 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟