علت طلاق همایون شجریان از گیتا خوانساری و ازدواج با سحر دولتشاهی ! + عکس ها

همایون شجریان فارغ التحصیل کنسرواتوار موسیقی تهران می باشد. همایون شجریان با حمایت پدرش استاد محمدرضا شجریان با نواختن تنبک شروع کرد و حالا در موسیقی تلفیقی جزو مفاخر است. پدر همایون شجریان اسطوره بود. همایون شجریان در سال 74 و 20 سالگی با گیتا خوانساری که خواهر کتایون خوانساری همسر دوم محمدرضا شجریان است ازدواج کرد.

گیتاخوانساری

به گزارش رکنا، همایون شجریان متولد 31 اردیبهشت 1354 در تهران خواننده موسیقی سنتی ایرانی و موسیقی تلفیقی ، آهنگساز و نوازنده تنبک و کمانچه است.

فارغ التحصیل کنسرواتوار موسیقی تهران می باشد که با حمایت پدرش استاد محمدرضا شجریان با نواختن تنبک شروع کرد و حالا در موسیقی تلفیقی جزو مفاخر است.پدرش اسطوره است و باجناقش نیز  بوده است.

استاد شجریان به دستگاه تنفسی متصل است/ پست همایون شجریان

وضعیت ازدواج و همسر همایون شجریان و دخترش

همایون شجریان در سال 74 و 20 سالگی با گیتا خوانساری که خواهر کتایون خوانساری همسر دوم محمدرضا شجریان می باشد ازدواج کرده و یک دختر بنام یاسمین متولد 1386 دارد.

جدایی و طلاق

البته چندسالیست خبر جدایی و طلاق همایون شجریان از همسرش گیتا خوانساری منتشر شده و حلقه ازدواج هم در دستان او دیده نمی شود.

همایون شجریان

ازدواج با سحر دولتشاهی؟!

تاکنون در چند نوبت خبر ازدواج وی با سحر دولتشاه بازیگر منتشر شده که علت آن کنسرت موزیکال نمایشی بنام سی با حضور این دو و چند بازیگر دیگر بود.

حضور سحر دولتشاهی در خودروی همایون شجریان در مراسم خاکسپاری پدرش محمدرضا شجریان بار دیگر جنجال آفرین شد و گفته می شود این دو هنرمند پنهانی با هم ازدواج کرده اند.

منبع: مثلث

این مطلب از صفحه وبگردی تهیه و فقط جنبه سرگرمی دارد.

 

 

 

 

کدخبر: 715915 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟