عاشقانه سارا صوفیانی برای شوهری با 28 سال اختلاف سنی + عکس ها

سارا صوفیانی فارغ التحصیل رشته تاریخ و تمدن اسلامی است. سارا صوفیانی تجربه تهیه کنندگی دارد. سارا صوفیانی در 25 سالگی با همسر 53 ساله اش ازدواج کرد . سارا صوافیانی در یک خانواده 6 نفره بدنیا آمده است ، سارا صوفیانی سه برادر بزرگ تر از خود دارد و خودش فرزند آخر خانواده است.

زندگی نامه امیرحسین شریفی همسر سارا صوفیانی

امیرحسین شریفی متولد 5 اردیبهشت 1336 در اصفهان، تهیه کننده است، فعالیت خود را با بازیگری قبل از انقلاب با فیلم قربانی هوس در سال 1342 شروع کرد

در سال 1368 با تهیه کنندگی فیلم شب دهم وارد این عرصه شد و در نهایت با تاسیس شرکت فیلمسازی آفاق فیلم بصورت جدی تهیه کنندگی را پیش گرفت.

سارا صوفیانی بازیگری که اغلب مخاطبان تلویزیون او را با نقش سارا در سریال روزهای بیقراری می شناسند همسر امیرحسین شریفی بازیگر و تهیه کننده سینما است.

سارا صوفیانی

سارا صوفیانی و همسرش با وجود اختلاف سنی 28 ساله ، ده سال پیش زندگی عاشقانه ای را آغاز کردند و در دهمین سالگرد ازدواجشان از خوشبختی و زندگی خوبی که در کنار یکدیگر دارند صحبت کردند.

سارا صوفیانی بازیگری که اغلب مخاطبان تلویزیون او را با نقش سارا در سریال روزهای بیقراری می شناسند همسر امیرحسین شریفی بازیگر و تهیه کننده سینما است.

خانم بازیگر و همسرش با وجود اختلاف سنی 28 ساله ، ده سال پیش زندگی عاشقانه ای را آغاز کردند و در دهمین سالگرد ازدواجشان از خوشبختی و زندگی خوبی که در کنار یکدیگر دارند صحبت کردند.

در این ویدئو که در صفحه سارا صوفیانی منتشر شده آمده است :سلام به همه عزیزان ، امروز دهمین سالگرد ازدواج ما است و ما همچنان در سفر هستیم در شهر زیبای فرانکفورت. میخواستم بهتون بگم که این 10 سال برای من به اندازه 10 روز گذشت ، برای همه شما از صمیم قلب یک زندگی با عشق آرزو میکنم.

امیرحسین شریفی هم در ادامه صحبت های همسرش گفت :من هم سلام عرض میکنم خدمت شما و به سارا سالگرد ازدواجمون رو تبریک میگم این 10 سال اگر برای ایشون 10 روز گذشت برای من به اندازه 5 روز گذشته و من برای شما آرزو میکنم که کنار هم خوب و شاد باشید و ما کاری به حرف کسی نداریم و ما زندگیمون رو میکنیم و دوست داریم همه خوب و شاد باشند و در زندگی کسی هم دخالت نمیکنیم.

سارا صوفیانی

سالگرد ازدواج سارا صوفیانی و همسرش

سارا صوفیانی و همسرش در دهمین سالگرد ازدواجشان با پستی از خوشبختی و زندگی عاشقانه شان گفتند و به صورت غیرمستقیم پاسخی به انتقادها از اختلاف سنی 28 ساله شان دادند.
خوندنی
این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

 

کدخبر: 715764 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟