ادعای عجیب نفیسه روشن / هیچ زنی مثل من نیست ! + فیلم
حجم ویدیو: 6.17M | مدت زمان ویدیو: 00:00:50

نفیسه روشن فرزند اول خانواده اسـت. نفیسه روشن 2 برادر کوچکتر از خود دارد. امسال در روز عاشورا نفیسه روشن نذر اعطای کپسول اکسیژن کرده بود. نفیسه روشن درباره زجرهایی که در این 4 سال کشید گفت. در این فیلم صحبت های مهم نفیسه روشن را ببینید.

نفیسه روشن دردکشیده است

نفیسه روشن بازیگر زن مشهور و البته جنجالی درباره دردهای زندگی اش و اینکه هر خانمی جای او بوده نمی توانسته تحمل کند و دوام بیاورد می گوید.

نفیسه روشن در یک کلیپ به مرور صحبت هایی که قبلا زده بود پرداخت و گفت : یاد گرفتم که هیچ وقت از نبودن و رفتن هیچ آدمی نشکنم و اصلا برایم اهمیتی ندارد. زجرهایی کشیدم و در طول 4 سال اتفاقاتی برایم افتاد که از طرف یک شخص نبوده بلکه از سوی اشخاصی بوده است که هر خانم ایرانی شاید ظرفیت و تحملش را نداشته باشد و خیلی تحلیل می رفت اما من همیشه مقاومت کرده ام و همیشه جنگیده ام.

این صحبت های نفیسه روشن به این دلیل مطرح شد که کاربران شبکه های اجتماعی و اینستاگرام به وی گفتند که بعد از طلاق گرفتنت دیوانه شدی و کم آوری و این صحبت ها از طرف او در پاسخ به این افراد مطرح شد.

نفیسه روشن زندگی هنرمندان ایران و جهان را مقایسه کرد

نفیسه روشن مدتی قبل درباره سبک زندگی افراد مشهور و هنرمندان در ایران در مقایسه با جهان صحبت هایی را مطرح کرد : در همه جای دنیا هنرمندان گاهی سبک زندگی‌شان را به اشتراک می‌گذارند و ما برخورد پیج‌های زرد را در کار پاپاراتزی‌ها می‌بینیم که حاشیه‌هایی را برای هنرمندان می‌سازند اما گاهی این جا می‌بینم که خیلی مغرورانه تیتری را می‌زنند و خیلی جلوتر از یک اتفاق می‌روند! مثلا مدتی پیش عکسی از سونوگرافی یکی از دوستانم منتشر کردم، خیلی برایم هیجان داشت، صبح بیدار شدم دیدم تیتر زدند «بارداری فلان شخص»! حالا بیا مدام توضیح بده یا خیلی اوقات از حرف‌هایمان سوءبرداشت می‌کنند.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 714910 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟