عکس  خواهر ساره بیات و دامادشان رضا قوچان نژاد

رضا قوچان نژاد فوتبالیست است.رضا قوچان نژاد با خواهر ساره بیات ازدواج کرد.همسر رضا قوچان نژاد سروین بیات است.رضا قوچان نژاد 17 گل ملی زده است.رضا قوچان نژاد 3 سال قبل از تیم ملی خداحافظی کرد.

به گزارش رکنا، رضا قوچان نژاد از فوتبالیست های محبوب ایرانی است که به تازگی عکسی همراه با همسرش سروین بیات در رستوران منتشر کرده است.

رضا قوچان نژاد

رضا قوچان نژاد از فوتبالیست های محبوب ایرانی است که در حال حاظر همراه با همسرش سرویس بیات و فرزندشان در هلند زندگی می کند. سروین بیات خواهر کوچک ساره بیات بازیگر مطرح ایرانی است.

رضا قوچان نژاد از دسته فوتبالیست هایی است که با وجود اینکه همسرش حجاب خاصی ندارد و اتفاقا عکس های زیادی هم همراه با خانواده اش منتشر می کند اما بی حاشیه به سر می برد. البته ناگفته نماند سروین بیات مانند خیلی ها پلنگ پسند نیست و چهره ای ساده و دلنشین دارد. رضا قوچان نژاد علاقه زیادی به همسر و فرزندش دارد و اوقات فراغت زیادی را در کنار خانواده اش می گذراند. قوچان نژاد به تازگی عکسی دونفره همراه با سروین بیات در رستوران منتشر کرد.

رضا قوچان نژاد

بیوگرافی رضا قوچان نژاد

رضا قوچان‌نژاد نورنیا زادهٔ ۲۹ شهریور ۱۳۶۶ در قوچان بازیکن فوتبال ایرانی است. نام مستعار رضا قوچان نژاد در کشور هلند و بلژیک گوچی (Gucci) است. وی فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی است و ویلن می نوازد.

رضا قوچان نژاد

او تنها گل تیم ملی ایران در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ در بازی آخر مقابل تیم ملی بوسنی و هرزگوین را به ثمر رساند. وی هشتمین گلزن برتر تاریخ فوتبال ایران با ۱۷ گل ملی است. قوچان‌نژاد در تاریخ ۷ تیر ۱۳۹۷ بعد از پایان کار ایران در جام جهانی روسیه با انتشار پستی در اینستاگرام از تیم ملی ایران خداحافظی کرد.

منبع : شایا نیوز

این مطلب از گروه وبگردی است و جنبه سرگرمی دارد

کدخبر: 714534 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟