بیوگرافی آزاده صمدی + جزییات
آزاده صمدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. آزاده صمدی با بازی در مجموعه تلویزیونی راه بی‌پایان به شهرت رسید. آزاده صمدی متولد 17 در 1357 در لاهیجان است. آزاده صمدی همسر سابق هومن سیدی بود. آزاده صمدی فعالیت گسترده ای در فضای مجازی دارد. آزاده صمدی بیوگرافی قوی ای دارد.

آزاده صمدی (زاده ۱۷ دی ۱۳۵۷) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. او با بازی در مجموعه تلویزیونی راه بی‌پایان به شهرت رسید.آزاده صمدی در ۱۷ دی ۱۳۵۷ در لاهیجان به دنیا آمد. او پس از گذراندن دورهٔ کارشناسی تئاتر در دانشگاه سوره، دورهٔ کلاس‌های بازیگری کارنامه (با مدیریت پرویز پرستویی) را گذراند. در تئاتر بی‌شیر و شکر حمید امجد ایفای نقش کرد. سپس در تله‌تئاتر دریاروندگان محمد عاقبتی نقش آفرینی کرد. وی پس از مدتی برای بازی در سریال تلویزیونی راه بی‌پایان با کارگردانی همایون اسعدیان انتخاب شد. از دیگر نقش آفرینی‌های وی می‌توان به حضور در فیلمهای کوتاه «۳۵ متری سطح آب» و «دندان آبی» به کارگردانی هومن سیدی و «هیچ‌کس با هیچ‌کس سخن نمی‌گوید» اشاره کرد.

آزاده صمدی در سال ۱۳۸۵ با هومن سیدی ازدواج کرد اما این ازدواج در سال ۱۳۹۲ به جدایی انجامید. آزاده صمدی در دوران انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ از جمله هنرمندان حامی میرحسین موسوی بود.

صمدی اجرای برنامه زابیواکا را که از شبکه اینترنتی آیو ویژه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پخش می‌شد، بر عهده داشت. ناظران سازمان ⁧صداوسیما ⁩بعد از اجرای قسمت اول برنامه، در میانهٔ قسمت دوم، جلوی اجرای آزاده صمدی در این برنامه را گرفتند و بهرنگ علوی به عنوان جایگزین او اجرای این برنامه را بر عهده گرفت. بر اساس اعلام عوامل نزدیک به این برنامه درحالی‌که قرار بود آزاده صمدی مجری این برنامه باشد از طرف صدا و سیما اعلام شد:

    این استفاده ابزاری از زن هاست و دلیلی ندارد که یک زن اجرای برنامه ورزشی مردانه را بر عهده داشته باشد!

منبع: مه شو

این مطلب از صفحه وبگردی تهیه شده و فقط جنبه سرگرمی دارد

کدخبر: 714236 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟