ست آبی بهاره رهنما در زعفرانیه/ موهایش را با حلقه بافته است!

بهاره رهنما با فیلم افعی وارد دنیای سینما شد. بهاره رهنما و شقایق دهقان در گذشته جاری هم بوه اند. پریا دختر بهاره رهنما هم در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی بانو تجربه بازیگری داشته است. در شام ایرانی بهاره رهنما حضور داشت. بهاره رهنما عکس جدیدی در فضای مجازی منتشر کرده است.

به گزارش رکنا، بهاره رهنما پست جدیدی در صفحه اینستاگرام منتشر کرده است. او عکس خود را با استایل آبی و در حال خواندن مثنوی و معنوی در صفحه مجازی اش منتشر کرد.

بهاره رهنما با انتشار عکس زیر در اینستاگرام خود یادداشت کرد: بالا رفتن سن حتمی است اما اینکه روح تو پیر شود بستگی به خودت دارد...!

    ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺭﺍ ﻭﺭﻕ ﺑﺰﻥ ﺍﺳﺘﮑﺎﻥ ﭼﺎﯼ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻧﻔﺲ ﮐﺸﯿﺪﻧﺖ ﺑﻨﻮﺵ

    ﻣﺒﺎﺩﺍ! مبادا ﺯﻧﺪﮔـــی ﺭﺍ ﺩﺳﺖ ﻧﺨﻮﺭﺩﻩ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺮﮒ ﺑﮕﺬﺍﺭﯼ

    پایان آدمیزاد نه از دست دادن مال است نه رفتن رفیق نه تنهایی...

    هیچکدام پایان آدمی نیست!

    آدمی آن هنگام تمام میشود که دلش تمام شود. "الهی دلتون خوش، تن تون سالم"

    گفتم اول هفته رو با یک پست انرژی زا شروع کنم!

بهاره رهنما

همسر دوم بهاره رهنما

همسر دوم بهاره رهنما امیر خسرو عباسی است که با لقب "حاجی" معروف می باشد. بهاره رهنما ظاهرا تفاوت هایی با همسرش دارد و آن هم در نوع اعتقادات این زوج است زیرا بهاره رهنما و دخترش پریا قاسم خانی خیلی اهل حجاب سفت و سخت نیستند اما امیر خسرو عباسی مشخص است که اعتقادات مذبی دارد و دخترش نیز با حجاب می باشد. بهاره رهنما به تازگی عکسی از خود با حجابی متفاوت و کامل منتشر کرد که احتمالا این سبک از لباس برای نقش جدیدش است وگرنه این نوع حجاب و پوشش از خانم بازیگر بعید است!

بهاره رهنما و همسرش

بهاره رهنما به شدت لاغر شد

بهاره رهنما تا چند سال پیش اضافه وزن بسیار زیادی داشت و تقریبا کاری غیرعادی نمی کرد. اما با ازدواج دومش با امیرخسرو عباسی وزنش را کلی کم کرد و با انتشار عکس های تعجب برانگیز و ناجور از خود به همراه همسرش از خبرساز ترین ها در عرصه بازیگران شد. بهاره رهنما در حال حاظر چهره و هیکلی نرمال تر دارد اما ظاهرا نمی تواند دست از یکسری رفتار هایش بردارد. یکی از این رفتار های نامعقول عکس هایی است که در آغوش همسرش می گیرد که بعضی از این عکس ها جایشان در فضای مجازی نیست و کمی خصوصی می باشد اما ظاهرا این چیز ها برای خانم بازیگر اهمیتی ندارد و تنها خبرساز بودن مهم است!

عاشقانه بهاره رهنما

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک ، بازیگر و نویسنده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 713848 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟