بازگشت آتشین هانیه توسلی در قسمت یازدهم سریال زخم کاری!

هانیه توسلی یکی از بازیگران مطرح ایران است. نقش آفرینی هانیه توسلی در سریال  زخم کاری که اخیرا از نمایش خانگی پخش می شود بوده است. هانیه توسلی به حیوانات خانگی علاقه زیادی دارد.  هانیه توسلی در تئاتر کار خود را شروع کرد. هانیه توسلی از سانسور شدن سکانس هایش  در سریال زخم کاری انتقاد داشته است.

به گزارش  رکنا، در قسمت یازدهم سریال زخم کاری که  22 مرداد 1400 منتشر شد کم کم مالک از شخصیت اصلی قهرمان فرو نشست و فهمید دست بالای دست بسیار است.هرچند میثم پسر مالک بالاخره آزاد شد اما این بار دیگر رابطه پدر و پسری او ترمیم نخواهد شد. از طرفی مشخص شد مائده به دروغ گفته بود به مالک ایمان آورده است.

سریال زخم کاری

سورپرایز این قسمت حضور طوفانی هانیه توسلی بود که نه تنها بلایی بر سر مالک آورد بلکه با آتش زدن انبار لاستیک حاج مظفر شرکت تحت مدیریت مالکی را به خطر انداخته است.

از طرفی سمیرا در این قسمت بسیار پر رنگ بود و علاوه بر دعوا با مالک به سراغ خانواده ناصر هم رفت اما غافل از آنکه دختر کوچولوی خانواده هم برای خودش یک “ریز آبادی” اصیل است.

بازی های خوب زخم کاری

بازی رعنا ازادی ور در این قسمت بسیار تحسین آمیز بود و حالت های مختلف عصبی و نگران و روان پریشی را در لحظات پی در پی بازی کرد.

جواد عزتی هم یکی از بهترین بازی های چند قسمت این سریال را داشت و شبفت کردن او از فرمانده به فرمان بردار به خوبی ویژگی های روانشناختی یک فرد تحقیر شده در جامعه که به قدرت رسیده است را به تصویر کشید.

زخم کاری

جواد عزتی در قسمت یازدهم سریال زخم کاری

او برای آزادی پسرش هرکاری کرد و به همه التماس کرد ولی وقتی آزاد شد دوباره از موضع بالا حاج مظفر و اخوان را تحقیر می کرد.

در بین بازیگران نقش میثم کمی در ذوق مخاطب می زند و بازی حرفه ای از او تا کنون یدده نشده است و داد و فریادهایش مصنوعی است. مائده اما خوب نقش بازی می کند.

زخم کاری رفته رفته جذاب تر شده است و باید دید هانیه توسلی چرا دنبال کسی است که مطمئن باشد به زودی می میرد تا قتلی را گردن بگیرد!

منبع: وقت صبح

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 712714 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟