عکس/ اوقات خوش بازیگران ملکه گدایان در پشت صحنه سریال

ملکه گدایان سریال اجتماعی خانوادگی است. کارگردانی ملکه گدایان برعهده حسن سهیلی زاده است. بازیگران ملکه گدایان باران کوثری، پانته آ بهرام و ... هستند. این روزها ملکه گدایان بسیاری از مردم را پای تلویزیون می نشاند. در این عکس ها بازیگران ملکه گدایان را در پشت صحنه این سریال مشاهده می کنید.

انتشار عکس های بازیگران ملکه گدایان

بازیگران سریال شبکه نمایش خانگی ملکه گدایان به شکل مداوم و گسترده‌ای از خود و همکارانشان در پشت صحنه این سریال عکس‌هایی منتشر می‌کنند.

از بازیگرانی که در این زمینه فعال هستند می‌توان به محمدرضا غفاری، شبنم قربانی و سمیرا حسن‌پور اشاره کرد.

این عکس‌ها نشان از روحیه تیمی بالای آنان و اقات خوشی که با هم می‌گذرانند، دارد.

بازیگران ملکه گدایان اوقات خوشی دارند. بازیگران ملکه گدایان در پشت صحنه سریال اوقات خوشی دارند.

پشت صحنه ملکه گدایان

پشت صحنه ملکه گدایان

ایده ملکه گدایان چگونه شکل گرفت؟

علی طلوعی، تهیه‌کننده سریال، درباره ایده اولیه و شروع ساخت ملکه گدایان گفت:

«تقریبا زمستان ۹۸ بود که بعد از پخش سریال مانکن، صحبتی با آقای سهیلی‌زاده داشتیم و بحث ایده سریال ملکه گدایان بود که طراحی آن توسط آقای سهیلی زاده و امیر محمودی ایجاد شد.

این سریال با بحث نشان دادن زندگی‌هایی با سبک لاکچری متفاوت بود، نگاهی به معضل اجتماعی کودکان کار داشت و یک درام کوچکی هم داشت.

اوایل اردیبهشت‌ماه برای پیش‌تولید سریال برنامه‌ریزی شد که همزمان با پیک اول کرونا بود.

فکر می‌کنم ما اولین مجموعه‌ای بودیم که جهاد کردیم و استارت کار خورده شد و توانستیم تصویربرداری را از ۱۱ مردادماه شروع کنیم. در آن زمان نیاز در خانه ماندن مردم و ایجاد محتوایی برای آن‌ها بیشتر دیده می‌شد.»

امین محمودی، نویسنده فیلمنامه، درباره طرح اولیه و شروع کار گفت:

«اواخر فیلمبرداری سریال مانکن بودیم که آقای سهیلی‌زاده ایده‌ای داشتند درباره ماده شیمیایی که محصولی مثل آب را تولید می‌کند. طرح اولیه ملکه گدایان، که ملکه‌ای است در جایی به نام مفت آباد، خلق شد و بلافاصله طرح آن را نوشتیم. حامد افضلی اضافه شد و طرح را از اول نوشتیم. دو سالی طول کشید و چیزی که پخش شد حاصل آن است.»

منبع : وقت صبح

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 712243 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟