بیوگرافی لاله مرزبان + عکس ها و حواشی دنیای بازیگری

لاله مرزبان اولین بازیگر ایرانی فیلم صدای پالرمو

به گزارش رکنا، لاله مرزبان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که با سریال آنام به شهرت رسید به عنوان اولین بازیگر ایرانی فیلم محصول مشترک ایران و ایتالیا انتخاب شد.

لاله مرزبان سال گذشته در فیلم «نگهبان شب» به کارگردانی رضا میرکریمی و «بی همه چیز» به کارگردانی محسن قرایی نقش آفرینی کرد. این هنرمند در جدیدترین تجربه کاری خود در فیلم ایرانی ایتالیایی «صدای پالرمو» به کارگردانی فرانچسکا آرچیبوگی حضور خواهد داشت.

 

فیلم « صدای پالرمو » برخی از بازیگران و عوامل ایرانی دیگر حضور خواهند داشت و داستان آن در ایران، ارمنستان و ایتالیا به تصویر کشیده می شود.

فرانچسکا آرچیبوگی یکی از کارگردانان زن معتبر سینمای ایتالیا است که تجربه حضور در جشنواره کن فرانسه را دارد. فیلمبرداری فیلم«صدای پالرمو» بعد از بهبود شرایط اپیدمی کرونا از اوایل پائیز در میلان ایتالیا آغاز می شود.

لاله مرزبان کیست؟

لاله مرزبان 29 دی ماه 1372 متولد شد و از دوران نوجوانی به صورت حرفه ای فعالیت خود در تئاتر را آغاز نمود.این بانوی هنرمند در سریال «هوش سیاه» و «هیس دخترها فریاد نمی زنند» حضور داشته و در سال 1395 طی یک فراخوان، نقش اصلی فیلم زیر سقف دودی را بر عهده گرفت.لاله مرزبان در سال 1396 برای بازی در سریال «آنام» به کارگردانی جواد افشار ایفاگر شخصیت آفرین ثروتیان خواهر ناتنی آرزو بود.«مهمانخانه ماه نو» نام فیلم دیگری به کارگردانی تاکفومی تسوتسویی در سال 1397 محصول مشترک ایران و ژاپن است که لاله مرزبان نقش مونا را بازی می کرد  و زندگی آرامی با مادر خود داشت اما سفر مردی به ایران زندگی او را دگرگون کرد.این بازیگر تجربه حضور در سریال «ستایش 3» را نیز دارد، او در این سریال نقش نازگل دختر ستایش و طاهر را بر عهده داشت.

کدخبر: 712080 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟