بیوگرافی لیندا کیانی خانم بازیگر متین سینمای ایران ! + عکس ها

لیندا کیانی با شلوارک رسانه ای شد. لیندا کیانی متولد 23 شهریور 1359 در آبادان ، بازیگر سینما و تلویزیون است.لیندا کیانی فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس رشته فلسفه از دانشگاه مفید است. لیندا کیانی تئاتر شروع کرد تا اینکه با معرفی شریفی نیا وارد تلویزیون شد.لیندا کیانی در سال 98 وقتی 39 ساله بود ازدواج کرد ، او این خبر را در ویژه برنامه عید فطری برنامه کودک شو تایید کرد.

 

بیوگرافی لیندا کیانی

لیندا کیانی دریک خانواده آبادانی با یک خواهر و چهار برادر دیگر بزرگ شد. لیندا کیانی بعد از گرفتن لیسانس بخاطر علاقه ای که داشت به کلاس های بازیگری رفت و زیر نظر شریفی نیا و آزیتا حاجیان این دوره ها را سپری کرد.او سپس دوره فن بیان را هم نزد استاد مرحوم حمید سمندریان و سرکار خانم مهتاب کرامتی گذراند.

لیندا کیانی

لیندا کیانی با فیلم سینمایی آقای هفت رنگ سال 1387 بازی در سینما را تجربه کرد تا اینکه همین سال با روز حسرت به کارگردانی سیروس مقدم چهره اش دیده تر شد و بازی در سریال رستگاران سال 1388 و سریال وضعیت سفید سال 1390 مشهورتر کرد.

لیندا کیانی

ماجرای ایمان حضرتی و لیندا کیانی

مدتی شایعه شده بود لیندا کیانی با ایمان حضرتی (بازیگر) ازدواج کرده است که دلیل آن صرفا چند عکس مشترک در پشت صحنه فیلمی بود که بعدا تکذیب شد.

لیندا کیانی

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

منبع : مه شو

کدخبر: 711763 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟