سحر قریشی:  عمل زیبایی انجام نداده ام / چهره ام طبیعی است !

سحر قریشی بازیگر پر حاشیه مدعی شد که هیچ عمل زیبایی انجام نداده است. موضوع جراحی بینی سلبریتی ها ایرانی همواره حاشیه آفرین بوده است اما سحر قریشی می گوید چنین کاری نکرده است. سحر قریشی در گفت و گویی که اخیرا داشته گفت که هیچ عمل زیبایی تا الان نداشته است.سحر قریشی ادعا کرده که چهره اش ماملا طبیعی است و در مصاحبه ای که سحر قریشی داشت گفت که تا به حال تصمیم به عمل زیبایی نگرفته است.

سحر قریشی در گفت و گو با مجله سیب سبز به عدم جراحی زیبایی اش اشاره کرده بود که نکاتی جالبی داشت که خواندنش الان می تواند موضوع را روشن کند.

سحر قریشی

مصاحبه کنند در ابتدا می نویسد: نمی دانم چرا خودم هم گمان می کردم که سحر قریشی، همان یلدای معروف دلنوازان بینی و گونه اش را عمل زیبایی کرده و با اینکه چند سال است او را از نزدیک می شناسم.

او ادامه می دهد: حتی در گفت و گوهای قبلی که با او داشتم فراموش کرده بودم سؤال کنم «سحر! تو بینی ات را عمل کردی؟» ولی این بار پرسیدم و همین نقطه شروع مصاحبه ای بود که موضوعش رواج «جراحی زیبایی» مخصوصا در میان چهره های سینما و تلویزیون است.

سحر قریشی

سحر در جواب مصاحبه کننده مجله گفته است :«من بینی ام را که عمل نکردم، گونه هم تزریق نکردم، اما راستش را بگویم سال گذشته به لب هایم ژل تزریق کردم و آنقدر حالم بد شد که 10 روز بعد آن را تخلیه کردم.»

سحر معتقد است که فرد درجهت رفع نقص ها اگر جراحی زیبایی انجام دهد، خوب است اما نه درجهت تغییر شکل و قیافه.

سحر قریشی

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

منبع : برخط نیوز

کدخبر: 710344 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟