مانتوی لاکچری و میلیونی الهام حمیدی در مزون + عکس

الهام حمیدی متولد 8 آذر 1356 در تهران است . الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیونی است. الهام حمیدی فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری از دانشگاه آزاد رودهن می باشد . الهام حمیدی علاوه بر بازیگری مدتی طراحی لباس می کرد و الهام حمیدی تجربه دو زندگی زناشویی هم دارد.

الهام حمیدی

بازیگری الهام حمیدی از 7 سالگی

اولین بار سال 1363 وقتی 7 ساله بود با تئاتر بازیگری را تجربه کرد و توانست جایزه اول منطقه را نیز بگیرید.

بعد از 16 سال دوری از هنر سال 1379 وقتی 23 ساله بود به کلاس بازیگری رفت و از آنجا برای بازی در سریال طنز معجزه ازدواج بکاگردانی علیرضا خمسه معرفی شد.

الهام حمیدی

از سینما تا شهرت الهام حمیدی

بازی در سینما را سال 1380 با فیلم دنیا تجربه کرد اما شروع شهرت وی با سریال پرمخاطب مسافری از هند به کارگردان قاسم جعفری در سال 1382 بود.

در این مجموعه شیلا خداداد ، حمید گودرزی و، سروش گودرزی و بهنوش طباطبایی هم به اوج شهرت رسیدند.

ازدواج اول الهام حمیدی

الهام حمیدی اولین بار سال 1376 در سن 20 سالگی قبل از ورود به عرصه بازیگری ازدواج کرد اما این رابطه دوان چندانی نداشت و خیلی زود به طلاق ختم شد.

الهام حمیدی

ازدواج دوم الهام حمیدی با علیرضا صادقی

الهام حمیدی بعد از 21 سال مجردی برای بار دوم در 13 بهمن 1397 در 41 سالگی برای دومین بار با آقای علیرضا صادقی ازدواج کرد.

بعد از انتشار خبر متاهلی خود با انتشار متنی آنرا به همسرش تقدیم کرد :

ای در دل من، میل و تمنا، همه تو ! / وَندَر سر من، مایه ی سودا، همه تو ! / هر چند به روزگار در مینگرم امروز همه تویی و فردا همه تو

الهام حمیدی

وقتی الهام حمیدی مادر شد

خانم حمیدی در 14 خرداد 1399 خبر به دنیا آمد فرزند پسرش بنام الوین را رسانه ای کرد که نام خاصی این پسر برای طرفداران ایشان جالب بود.

منبع:مه شو

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

کدخبر: 709462 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟