کوچ بزرگ علی کریمی به لیگ ترکیه(عکس)

علی کریمی بازیکن فوتبال مطرح ایران است. علی کریمی سابقه بازی در سپاهان را دارد همچین علی کریمی در تیم استقلال بازی کرده است. کایسری اسپور تیم جدید علی کریمی است. در ادامه بیشتر از علی کریمی بخوانید.

علی کریمی هافبک سابق استقلال که فصل گذشته را در دو تیم قطری الدحیل و قطر اس سی گذراند، مدنظر باشگاه کایسری اسپور ترکیه قرار گرفته و طبق ادعای رسانه های این کشور، او برای عقد قراردادی 4 ساله با این تیم به توافق دست یافته است.

صفحه توئیتری Transfer Merkezi که نخستین بار این خبر را منتشر کرد، به اخبار نقل و انتقالاتی کایسری اسپور پرداخت و نوشت: کایسری اسپور تا حد زیادی با کارلوس مانه به توافق رسیده است. این باشگاه همچنین با علی کریمی هافبک تیم ملی ایران و مصطفی پکتمک به توافق رسید.

بوراک زینی خبرنگار ترکیه ای نیز در توئیتر خود نوشت: کایسری اسپور با علی کریمی به توافق رسیده و با او یک قرارداد 4 ساله را به امضا خواهد رساند.

روزنامه گاتزتا دامگا نیز این خبر را پوشش داد و نوشت: بمب علی کریمی در کایسری اسپور! نقل و انتقالات در کایسری اسپور رو به اتمام است و این باشگاه می خواهد به رتبه ای بهتری از فصل گذشته دست پیدا کند. پس از مجید حسینی، زرد و قرمزها با علی کریمی دیگر بازیکن ایرانی توافق کرده اند. این بازیکن باتجربه طی روزهای آینده به این شهر می آید.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.


منبع: ورزش 3

کدخبر: 707149 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟