جنیفر لوپز دوباره عاشق شد؛ دیوانه‌وار اما بدون حلقه!

جنیفر لوپز از هنرمندان آمریکایی است. جنیفر لوپز در عالم خوانندگی و بازیگری آمریکا حضور فعال دارد. مادر جنیفر لوپز مربی مهدکودک و پدر جنیفر لوپز متخصص رایانه است. جنیفر لوپز همسران متعددی داشته است. جنیفر لوپز و بن افلک به تازگی عاشق هم شده اند.

مجله People در آخرین شماره خود گزارش جدیدی از گفته های یک منبع نزدیک به این زوج درباره رابطه آنها منتشر کرده است.

به گفته ا‌‌ین منبع جنیفر فکر می‌کند او و بن شانس دوباره ای برای رابطه شان دریافت کرده اند. جنیفر و بن دیوانه وار عاشق هم هستند و هر کدام عشق زندگی دیگری است.

جنیفر ۵۱ ساله و بن ۴۸ ساله اولین بار ۱۹ سال پیش و در سال ۲۰۰۲ رابطه شان را شروع کردند، مدتی بعد نامزد کردند و در سال ۲۰۰۴ از هم جدا شدند.

ارتباط جنیفر لوپز و بن افلک

حالا آنها امسال اولین بار سه ماه پیش و مدتی بعد‌از جدایی جنیفر از نامزد سابقش الکس رودریگز و چند ماه بعد از جدایی بن افلک از آنا د آرماس دوباره در کنار هم دیده شدند و شایعات شروع رابطه دوباره آنها بعد از نزدیک به دو‌ دهه آغاز شد.

خوشحالی جنیفر لوپز و بن افلک از بودن باهم

به گفته این منبع بن با جنیفر بسیار خوشحال است و او برایش یک همراه فوق العاده است، آنها حاضرند هرکاری برای رابطه شان انجام بدهند. رابطه آنها بسیار قوی است. آنها همراه فرزندان یکدیگر وقت می‌گذرانند و برای آینده ای در کنار یکدیگر همراه برنامه ریزی می‌کنند، آنها نیازی به یک حلقه برای اثبات جدی بودن رابطه شان ندارند، بسیار به یکدیگر تهعد دارند اما فکر نمی‌کنند که فعلا نیاز به ازدواج کردن داشته باشند.

منبع : تازه نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 707121 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟