آهنگ امیر تتلو گدایی؛ کار از دست خواننده جنجالی خارج شد!

امیر تتلو از خوانندگان آنسوی آب هاست. طرفداران زیادی امیر تتلو دارد. حواشی پیرامون امیر تتلو کم نیست. فحاشی های امیر تتلو و خالکوبی های عجیب او را همه می شناسند. امیر تتلو به تازگی آهنگ جدیدی به نام گدایی را بدون سر و صدا منتشر کرد.

شاید اگر تا دو سال پیش گفته می شد روزی آهنگی از تتلو منتشر می شود و حتی هوادارنش دیر متوجه می شوند بسیار عجیب به نظر می رسید اما برای آهنگ گدایی تتلو این اتفاق افتاد!

آهنگ گدایی امیر تتلو منتشر شد

تتلو که در دوره ای از خلاقیت زیادی در آهنگ هایش استفاده می کرد و بسیاری از آهنگ هایش هیت می شد حالا با چند آهنگ شبیه هم خودش را مدام تکرار می کند.

تتلو گدایی

او در تمام آهنگ های آلبوم جدیدش نهایتا از چند مفهوم استفاده می کند. اینکه دیگران به او نامردی کرده اند و آهنگ هایش را نخریدند. اینکه قدرت این را داشته که خالکوبی کند، اینکه از بقیه سرتر است و..

این در حالی است که حتی آهنگ های سال گذشته او با واکنش های زیادی مواجه می شد و زیاد در موردش حرف زده می شد.

گردن من ننداز، در واقع، کی فکرشو می کرد و… آهنگ هایی بود که با استقبال زیادی مواجه شد. در این اواخر تنها آهنگ “من باهات قهرم” نسبتا بازخورد داشت.

همچنین با نسخه یک و دو آهنگ هایش افت کیفیت مشهود است. کافی است عجب 1 را با عجب 2 یا فرق دارم از دم با اینا 1 و 2 یا دلم من هواتو کرده را مقایسه کنید.

البته به گفته طرفداران تتلو حتی همین آهنگ های جدید را اگر با سایر خواننده های پاپ مقایسه کنید چندین پله بالاتر است.

آهنگ گدایی امیر تتلو؛ کمی بهتر

” گدایی ” دهمین آهنگ از آلبوم ” فرشته ” با تنظیم نیاوش و میکس و مسترینگ حسن بابا و طراحی جلد دمیرچی و ایوب خویشکار منتشر شده است.

این آهنگ از نظر موزیک و تنطیم و شعر کمی از چند کار قبلی بهتر است اما ظرفیت هیت شدن ندارد.

تنظیم حسن بابا محمودی کیفیت بهتری از تنظیم کننده چند کار اخیر تتلو دارد.

بخش های عاشقانه گدایی هم نسبت به کارهای قبلی زیبا تر  است و خلاقیت بیشتری دارد. اما همچنان او با روزهای اوجش در ایران خیلی فاصله دارد.

منبع : وقت صبح

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 707092 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟