ماجرای شنیدنی ازدواج پوریا پورسرخ و همسرش + فیلم
حجم ویدیو: 12.03M | مدت زمان ویدیو: 00:02:37

پوریا پورسرخ از بازیگران معروف سینما و تلویزیون ایران است. پوریا پورسرخ مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری بود. ماجرای ازدواج پوریا پورسرخ و همسرش را در این فیلم مشاهده می کنید. گفتنی است پوریا پورسرخ در انتخاب نقش های خود بسیار وسواس دارد. پوریا پورسرخ دارای 2 خواهر و یک برادر کوچکتر از خود است.

پوریا پورسرخ بازیگر شب گذشته مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری بود و خاطره ای جالب از ماجرای ازدواج با همسرش گفت که برای برخی مخاطبان که نمی دانستند آیا پوریا پورسرخ ازدواج کرده است یا نه جالب توجه بود.

پوریا پورسرخ درباره ازدواجش گفت

پورسرخ در پاسخ به سوال همیشگی مدیری درباره ازدواج گفت: سال گذشته ازدواج کردم و این پیشنهاد را من به همسرم دادم. به نظرم اولین انتخاب اصلی زندگی من است و ما از قبل با هم آشنا بودیم، البته در حرفه بازیگری نیستند. همیشه سعی کردم آدم کم حاشیه ای باشم و از آرامش اطرافم خیلی لذت می‌برم. به دنبال کسی بودم که دنبال آرامش باشد و در این صفت مشترک هستیم.

وابستگی پوریا پورسرخ به کنترل تلویزیون

پورسرخ درباره سختگیری در زندگی گفت: آدم سختگیری نیستم جز اینکه کنترل تلویزیون باید دست من باشد! چون من می‌دانم چه سریال‌هایی دیدم که بهتر است و آنها را انتخاب می‌کنم.

پوریا پورسرخ

مدیری گفت: همسرتان گفتند که در همه کار‌ها حتی آشپزی و کارهای منزل دخالت می‌کنید. پورسرخ ضمن تایید گفت: من یک مدتی مجرد زندگی می‌کردم به همین دلیل درباره همه چیز نظر می‌دهم!

پوریا پورسرخ دکتری گرفته است؟

پوریا پورسرخ درباره دکتری فیزیولوژی گیاهی گفت: هنوز دکتری را نگرفته ام چراکه در آن زمان مرخصی گرفتم به همین دلیل نتوانستم مدیریت کنم و دوسالی است که دوباره شروع کرده ام.

پورسرخ

مدیری درباره آشنایی اتفاقی پورسرخ با محمد حسین لطیفی سوال کرد که او پاسخ داد: من شاگرد آقای لطیفی در کلاس کارگردانی بودم، روز اول در کلاس حاضر شدند و گفتند به دلیل اینکه فیلم جدیدی شروع کرده ام نمی‌توانم کلاس‌ها را برگزار کنم من خیلی محترمانه گفتم ما همه آمده ایم از کسی که صاحب نام است، درس بگیریم که این موضوع باعث شد یک حس خوبی بین ما برقرار شود.

منبع : سایت شماره یک

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 705440 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟