عکس سلفی مهراوه شریفی نیا در گالری نقاشی

مهراوه شریفی نیا بازیگر جوان ایرانی است.مهراوه شریفی نیا فرزند محمد رضا شریفی نیا است و مادر مهراوه شریفی نیا آزیتا حاجیان است. خواهر مهراوه شریفی نیا ملیکا شریفی نیا است.مهراوه شریفی نیا در نقش کیمیا بازی کرد.

به گزارش رکنا، مهراوه شریفی نیا در اینستاگرامم عکسی در یک گالری منتشر کرد که در عکس منتشر شده، مهراوه به بازدید یک گالری رفته و عکس سلفی با دوستانش می گیرد.

مهراوه شریفی نیا در رشته موسیقی درس خوانده است و گاهی فعالیت‌ موسیقی انجام می دهد.

مهراوه شریفی نیا1

فعالیت در موسیقی مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی‌نیا موسیقی حرفه‌ای را به خوبی می‌شناسد و دشواری‌های کار کردن در این حرفه را با تمام وجود احساس کرده است.

او که از دوران کودکی فعالیتش به عنوان بازیگر را آغاز کرده بود، وقتی که پای انتخاب خودش به میان آمد، موسیقی را به رشته‌ی دانشگاهی و شغل اصلی‌اش تبدیل کرد و تا مدت‌ها تمام سختی‌های دنیای موسیقی را هم به جان خرید.نقش او در سینمایی دزد عروسک ها به یاد ماندنی بود.

بازدید مهراوه شریفی نیا از گالری

مهراوه شریفی‌نیا با همین جدیت و جسارت در رشته موسیقی جهانی از دانشگاه هنر فارغ‌التحصیل شد اما بیش و پیش از آنکه تحصیلات آکادمیک او را به نواختن و آموختن موسیقی وادار کند، در جهان موسیقی کلاسیک سیر کرد و با جدیتی عاشقانه به نوازندگی پیانو و فلوت کلیددار و درامز مشغول بود.

تا آنجا که هرچند سال‌ها مسیر بازیگری برای او هموار بود اما گاهی در تئاتر هم سمت موسیقی ایستاد و نقش نوازندگی و هم‌سرایی را برای خود برگزید.

منبع: وقت صبح

این مطلب از گروه وبگردی است و جنبه سرگرمی دارد

کدخبر: 705357 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟