اعتیاد نیکی کریمی به قرص های روان گردان لو رفت! +عکس

نیکی کریمی 19 آبان سال 1350 در تهران به دنیا آمد. نیکی کریمی بازیگر، کارگردان و مترجم است.نیکی کریمی از دوران دبستان بازی در گروه های کوچک تئاتری را آغاز کرد. نخستین نقش سینمایی نیکی کریمی را در سال 1368 در فیلم وسوسه به کارگردانی جمشید حیدری بازی کرد.نخستین حضور جدی نیکی کریمی در فیلم عروس به کارگردانی بهروز افخمی در سال 1369 است. نیکی کریمی و ابوالفضل پورعرب را اولین ستارگان سینمای ایران پس از انقلاب می دانند.

‍پس از آن، کریمی در دو فیلم مهم از داریوش مهرجویی به نام های سارا و پری بازی کرد. بازی در فیلم سارا برایش جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره های سن سباستین و نانت را به ارمغان آورد.

پس از بازی در چند فیلم از کارگردانانی چون ابراهیم حاتمی کیا، بهروز افخمی و داریوش فرهنگ در سال 1377 در فیلم دو زن به کارگردانی تهمینه میلانی بازی کرد.

اعتیاد نیکی کریمی

نیکی کریمی گفت: دختری که نقش اش را ایفا می کردم دچار پنیک اتک (اختلال هراس) بود و من تا یک ماه برای آن فیلم، به خودم تلقین می کردم که دچار پنیک اتک هستم.نیکی کریمی ادامه داد: حتی برای اینکه نقش را رئالیستی تر ایفا کنم رفتم سراغ دکتر و قرص خوردم. تا مدتها هم درگیر این بودم  که چه طوری این قرص را ترک کنم. آن زمان خیلی در بازیگری سخت می گرفتم. یعنی حتما شب قبل تمرین می کردم.

این ماجرا پیش از این نیز سابقه داشته و در موارد خیلی شدیدتر حتی چند نفر از بازیگران مرد به خاطر اینکه نقش شخصیت معتاد را قابل باورتر اجرا کنند به دام مواد مخدر افتاده و هرگز از این دام رهایی نیافته اند.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

منبع :شماره یک

کدخبر: 705306 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟