تصاویر بازیکن تنیس ایران همراه با اصغر فرهادی روی فرش قرمز کن

امیر جدیدی بازیگر سینما و تئاتر، مربی و بازیکن تنیس اهل ایران است. امیر جدیدی متولد ۳۱ خرداد ۱۳۶۳ است. امیر جدیدی به انتخابی تیم ملی دعوت شده بود. امیر جدیدی در فیلم " قهرمان" ایفای نقش داشته است. امیر جدیدی در جشنواره فیلم کن کنار اصغر فرهادی حضور یافت.

به گزارش رکنا، امیر جدیدی بازیگر مطرح سینمای کشورمان فروردین ماه امسال به انتخابی تیم ملی دعوت شد و قرار بود در این مسابقات شرکت کند اما از حضور در مسابقات انصراف داد.

او که بازیگر نقش اصلی فیلم «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی است، کار با این کارگردان را فوق العاده توصیف کرد و گفت: مهمتر از فراگرفتن هنر از ایشان، اخلاق و انسانیت را از آقای فرهادی یاد گرفتم.

جدیدی درباره تجربه حضور روی فرش قرمز جشنواره کن نیز گفت: بسیار لذت بخش و باعت افتخار است که با فیلم آقای فرهادی در این جشنواره شرکت می کنم.

اصغر فرهادی نیز در گفتگویی کوتاه روی فرش قرمز جشنواره کن درباره برگزاری این رویداد هنری در شرایط کرونایی گفت: باورم نمی شود که این جشنواره در حال برگزاری است و از مسئولان جشنواره کن برای مهیا کردن شرایط برگزاری جشنواره تشکر می کنم.

این کارگردان برگزیده اسکار هدف از ساخت فیلم «قهرمان» را در درجه اول تعریف یک قصه خوب برشمرد که مخاطب را خسته نکند و این موضوع را مهم ترین هدف در قدم اول دانست.

عکس های امیر جدید در جشنواره فیلم کن

150065

150062

امیر جدیدی

امیر جدیدی

کدخبر: 705184 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟