عکس تاسفبار  عروسی شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی ! / فریاد زشتی طلاق !

شقایق دهقان متولد 4 اسفند 1357 در برلین آلمان، بازیگر است.من دیپلم ریاضی هستم. سه بار دانشگاه آزاد در رشته ادبیات نمایشی قبول شدم اما خواستم از سراسری بیارم که بدلیل درگیر کار نشد، دو تا خواهر و یک برادر دارم و من بچه دوم هستم.

تولد در آلمان

شقایق دهقان در لان گسین آلمان متولد شد و سه ماه بعد هم‌ زمان با اتمام تحصیلات پدرش به همراه خانواده به ایران بازگشت، ۶ سال به علت کار پدرش در شمال ایران ساکن شدند و سپس به تهران آمدند.

عکس لو رفته و جنجالی از مراسم ازدواج شقایق دهقان و همسرش مهراب قاسم خانی

شروع فعالیت هنری

فعالیت هنری اش را در سن 18 سالگی با ثبت نام در یکی از کلاس های عروسک گردانی فرهنگ سرای امیر کبیر شروع کرد، دو سال بعد، هم‌ زمان با امتحانات نهایی سال چهارم دبیرستان از طرف معلمی که در آن کلاس با او آشنا شده بود به یک گروه تئاتر عروسکی که برای جشنواره عروسکی آماده می‌ شدند معرفی شد و از آنجا فعالیت وی در بستر هنر شکل گرفت.

وقتی حرفه ای تر شد

شقایق دهقان از طریق یکی از همکار هایش به گلچهره سجادیه معرفی شد و با همکاری با گروه او اجرای یک نمایش جدی را تجربه کرد، در همین زمان کار نوشتن برای برنامه کودک را هم انجام می‌ داد.

پس از آن به پیشنهاد یکی از کارگردان‌ های گروه کودک تلویزیون در سریال او بازی کرد و بدین ترتیب کارش را در تلویزیون با فعالیت در گروه کودک آغاز کرد و به قول خودش عضو جدایی‌ ناپذیر خانواده تلویزیونی‌ ها شد.

شهرت

اولین نقشی که شقایق دهقان در آن دیده و شناخته شده، نقش یاسمین در سریال پاورچین مهران مدیری سال 1381 بود، شب های برره در سال 84 او را به شهرت رسانید و در سریال های مسافران، ساختمان پزشکان، دزد و پلیس نقش های بیاد ماندنی ایفا کرد.

شقایق دهقان و همسرمطلقه اش مهراب قاسم‌ خانی

عکس لو رفته و جنجالی از مراسم ازدواج شقایق دهقان و همسرش مهراب قاسم خانی

ازدواج

شقایق دهقان در سال 1383 با مهراب قاسم خانی ازدواج کرد این دو صاحب یک پسر بنام نویان هستند، البته مهراب قاسم خانی از همسر سابق خود یک دختر بنام نیروانا دارد.

مهراب قاسمخانی قبل طلاق شقایق همراه با عکس زیر نوشت :

اینم بعد از مراسم عقدمون و اسفند دود کردن، به همراه باجناق جان و پسرش که الان قد دیو شده... تابلوئه که داشتم اتاق جمع میکردم عکساى قدیمیو پیدا کردم، نه؟

عکس لو رفته و جنجالی از مراسم ازدواج شقایق دهقان و همسرش مهراب قاسم خانی

ماجرای آشنایی / مصاحبه قبل از طلاق

راستش من با مهراب قبل از سریال پاورچین در یک مجموعه نصف و نیمه بععنوان نویسنده برای شبکه جام و جم کار کرده بودم اما خیلی صمیمی نبودیم و فقط در حد دو همکار بودیم.

سر ساخت سریال پاورچین من بازیگر بودم و مهراب نویسنده. او پیشنهاد داد که چون ما قبلا با هم به عنوان نویسنده کار کرده ایم و همدیگر را می شناسیم و با قلم هم آشناییم، اینجا هم با هم بنویسیم. همین دیگر، نوشتیم و بعد ازدواج کردیم.

عکس خانوادگی شقایق دهقان

عکس لو رفته و جنجالی از مراسم ازدواج شقایق دهقان و همسرش مهراب قاسم خانی

آشپزی / مصاحبه قبل از طلاق

من دست‌ پختم خوب است، من خیلی دلی غذاهایم را می پزم و اصلا حساب و کتاب این‌ که مثلا چقدر ادویه استفاده کنم و این‌ جور مسائل را ندارم.

مثلا قرمه‌ سبزی های من بین فامیل معروف است یکی از خصوصیات من، تعصب شدید روی دست‌ پختم است، تا آنجا که محراب جرات ندارد از آن ایرادی بگیرد، خودش هم این موضوع را می داند، چون با هم رودربایستی نداریم، به همین دلیل خودش هیچ‌ وقت چنین ریسکی نمی کند، اما اگر کسی از دست‌ پختم ایراد بگیرد و رویم نشود حرفی به او بزنم، بدجور از دستش دلخور می شوم.

رانندگی و ترس ارتفاع

آدم ترسویی نیستم ولی آدم قوی‌ ای هم نیستم، مثلا رانندگی نمی کنم برای اینکه رانندگی کردن به من استرس می‌ دهد. در ارتفاع نمی‌ ایستم، برای اینکه به من استرس می‌ دهد.

نقش مورد علاقه ام

من همه نقش هایی را که بازی کرده ام دوست دارم، اما نقش فریبا در سریال دزد و پلیس را بیشتر از باقی نقش ها دوست دارم. اصولا سریال دزد و پلیس را بسیار دوست دارم به این دلیل که همه چیزش بجا و اندازه بود.

سوسک هم می کشم

قبلا سوسک که می‌ دیدم می‌ ایستادم، جیغ می‌ زدم و می‌ گفتم آی سوسک تا مهراب بیاید و آن را بکشد، ولی الان وقتی نویان سوسک می‌ بیند بدون اینکه فکر کنم دم پایی را برمی‌ دارم و سوسک را می‌ کشم.

عکس لو رفته و جنجالی از مراسم ازدواج شقایق دهقان و همسرش مهراب قاسم خانی

ژانر طنز موفق

من از سال 81 به عنوان یک کمدین زن در سریال پاورچین بازی کردم و نقشم دیده شد. تا به امروز عمده فعالیتم کمدی بوده و در اکثر سریال های موفق تلویزیون در این ژانر حضور داشتم.

فوتبالی نیستم

فوتبال نگاه نمی کنم، چون اصلا روحیه رقابت طلبی ندارم.

با اینکه فوتبال تماشا نمی کنم اما کسانی که فوتبال نگاه می کنند را خیلی دوست دارم. چون بعضی از اطرافیانم مثل خواهرم و همسرم به شدت فوتبالی هستند و می بینم که این کل کل کردن ها می تواند صمیمیتی در جامعه به وجود بیاورد.

آخرین بار در زندگی

یک بار پدرم داشت ساختمانی می ساخت به من گفت : از من و کارگرها عکس می گیری؟، من گفتم : نه بابا باید بروم وقت ندارم، تنبلی کردم و نرفتم دوربین بیاورم عکس بگیرم، نمی دانستم آن دفعه آخرین بار است و هر بار یادم می افتد، غصه می خورم.

خانواده هنرمند

شقایق دهقان جاری بهاره رهنما بازیگر است، همسر بهاره رهنما ؛ پیمان قاسم خانی نیز از بازیگران و نیوسنده های مشهور است، پریا دختر بهاره رهنما و دخترش خودش نیروانا نیز تجربه بازیگری دارند.

 

عکس لو رفته و جنجالی از مراسم ازدواج شقایق دهقان و همسرش مهراب قاسم خانی

بیوگرافی مهراب قاسم خانی

مهراب قاسم‌ خانی متولد 16 آذر 1350 در تهران، نویسنده است.

فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته نقاشی است، علاوه بر نویسندگی طراح دکور و کارگردان است، دوبار ازدواج کرده و صاحب دو فرزند است، وی برادر پیما قاسم خانی بازیگر و نویسنده است.

شروع فعالیت مهراب قاسم خانی

فعالیت جدی‌ اش در صدا و سیما را در سال ۱۳۷۸ و با برنامه ببخشید شما ؟ که برنامه‌ ای طنز به کارگردانی مهران مدیری بود آغاز نمود، اما به گفته خود او اوج کارهای هنری‌اش به نویسندگی مجموعه تلویزیونی پاورچین بر می‌ گردد، در زمستان ۱۳۸۲ تا بهار ۱۳۸۳ مجموعه طنز نقطه‌ چین را با نوشته‌ های خود یاری رساندند.

فیلم نامه های موفق

مهراب قاسم‌ خانی در چندین سریال موفق تلویزیون بعنوان نویسنده نقش بسزایی داشته است، از جمله : سریال نقطه چین، مرد هزار چهره، مسافران، ساختمان پزشکان، سریال پژمان و دورهمی بوده است.

کدخبر: 500581 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟