کامپوزیا پرتوی نویسنده، کارگردان و تهیه کننده فیلم سینمایی Movie «کامیون» که پس از مدت ها انتظار پروانه نمایش آن به تازگی صادر شده است، در ارتباط با زمان اکران این فیلم سینمایی اذعان داشت: هنوز برنامه‌ریزی قطعی برای اکران فیلم نشده است ولی تمام تلاشمان این است که در همین پاییز و در آبان‌ماه اکران شود.

وی که پیش از این در خصوص شروع فیلم جدیدش «کولکاپیس» گفته بود تا در دریافت پروانه نمایش «کامیون» فیلم را آغاز نخواهم کرد، در ارتباط با آخرین وضعیت این فیلم سینمایی نیز خاطر نشان کرد: با دریافت پروانه نمایش، کامیون مراحل قطعی پیش تولید و فیلمبرداری فیلم را آغاز خواهیم کرد تا فیلم برای حضور در سی و هفتمین جشنواره ملی فجر آماده شود.

گفتنی است، از نکات ویژه فیلم «کامیون» می‌توان به بازگشت کامپوزیا پرتوی با این فیلم پس از ۱۳ سال به عرصه کارگردانی سینما Cinema اشاره کرد. همچنین از نکات قابل توجه دیگر این فیلم می توان به حضور درخشان سعید آقاخانی به عنوان نقش اصلی فیلم اشاره کرد که با بازخورد خوبی از جانب مخاطبان روبرو شد.

در فیلم سینمایی «کامیون» سعید آقاخانی، نیکی کریمی، تروسکا جولا، رامین راستاد، یعقوب پرسا، نسرین مرادی و ... به ایفای نقش می‌پردازند.

داستان این فیلم درباره یک راننده کامیون ایرانی (سعید آقاخانی) است که خانواده ای ایزدی از اهالی کردستان عراق را برای یافتن پدر خانواده به تهران می‌آورد.

عوامل اصلی فیلم سینمایی «کامیون» عبارتند از:نویسنده و کارگردان: کامبوزیا پرتوی، مدیر فیلمبرداری: تورج اصلانی، فیلمبردار: مهدی اصلانی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: رامین راستاد، صدابردار: پرویز آبنار، طراح گریم: بابک اسکندری، طراح صحنه: بابک صبحی، مجری طرح: هومن احمدی توفیقی، عکاس: کسری پرتوی، مشاور رسانه‌ای: منصور جهانی، تهیه‌کننده: کامپوزیا پرتوی، محصول: موسسه سینمایی خط سوم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ازدواج رونالدو با دختر 23 ساله یک قاچاقچی کوکائین + عکس

پزشک منحرف به دختران باکره در مطب و بیمارستان دست درازی می کرد +عکس

تجاوز وحشیانه داماد کینه جو به خواهر زن 13 ساله در اتاق خواب + عکس

تجاوز معلم منحرف به دانش آموز 14 ساله در کلاس + فیلم و عکس

خیلی خوشحال بودم که حامله شدم ولی رامین با نامردی مرا تنها گذاشت

راننده پراید با همدستی دوستش چاقو را زیر گلویم گذاشتند و مرا به خرابه ها بردند

درخواست شرم آور یک شرور از پیرزن 90 ساله در خیابان / لخت شو! +عکس

دختر 3 ساله همخوابی عمو و مادرش را به پدرش خبر داد

فجیع ترین مهریه برای تینا / عروس فقط گریه کرد!

واکنش تلخ رضا شفیعی‌جم به شایعه ازدواجش با ماهایا پطروسیان + فیلم

زن شوهر دار آنقدر مهرداد را تحریک کرد تا کاملا عاشق او شد / وقتی شوهر بی نوا فهمید... + عکس

تجاوز به 2 دختر زندانی در توالت زندان / وقتی این دختر حامله شد ... + عکس

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟