آل پاچینو جدیدترین ستاره فیلم کوئنتین تارانتینو

پاچینو در "روزی روزگاری در هالیوود" که فیلمی با موضوع جنایت‌های خانواده مانسن است، نقش ماروین شوارز – کارگزار شخصیتی با بازی لئوناردو دی‌کاپریو – را ایفاء می‌کند. شرکت سونی پیکچرز این فیلم را توزیع خواهد کرد.

تارانتینو از اولین فیلم بلند خود "سگ‌های انباری" در 1992 همیشه بازیگرانی را به کار گرفته است که با دیدن فیلم‌های آن‌ها بزرگ شد؛ از رابرت فورستر در "جکی براون" تا دیوید کارادین در فیلم‌های "بیل را بکش". پاچینو هم جزو بازیگرانی است که در دهه 1970 به شهرت رسیدند.

دیمین لوئیس دیگر بازیگر Actor جدید "روزی روزگاری در هالیوود" است. او نقش استیو مک‌کویین بازیگر معروف را بازی می‌کند. لوک پری در نقش اسکاتی لنسر، امیل هرش در نقش جی سبرینگ طراح مو، داکوتا فانینگ در نقش لینت فرومه یکی از اعضای خانواده مانسن، کلیفتن کالینز در نقش ارنستو، واکرو مکزیکی، کیت جفرسن در نقش کیت و نیکلاس هاموند در نقش سام وانامیکر کارگردان، دیگر بازیگرانی هستند که به‌تازگی به گروه بازیگران "روزی روزگاری در هالیوود" اضافه شده‌اند.

فیلم را تارانتینو بر مبنای فیلمنامه‌ای نوشته خودش کارگردانی و تهیه می‌کند. دی‌کاپریو، براد پیت، مارگو روبی، برت رینولدز و تیموتی آلیفنت نیز در "روزی روزگاری در هالیوود" بازی می‌کنند. دیوید هیمن و شانون مکنتاش دیگر تهیه‌کنندگان فیلم هستند.

داستان فیلم در لس آنجلس در 1969 و در اوج دوران هیپی‌گری در هالیوود روی می‌دهد. ریک دالتن (دی‌کاپریو) ستاره سابق سریال‌های وسترن و کلیف بوث (پیت) بدلکار قدیمی او دو شخصیت اصلی "روزی روزگاری در هالیوود" هستند. هر دو به‌سختی می‌کوشند در هالیوودی که دیگر برای آن‌ها آشنا نیست دوام بیاورند، اما دالتون یک همسایه بسیار معروف دارد... شارون تیت.

سونی پیکچرز 9 اوت 2019 را به‌عنوان تاریخ اکران این فیلم انتخاب کرده است. این تاریخ همزمان با پنجاهمین سال قتل Murder شارون تیت بازیگر و دوستانش به دست پیروان چارلز مانسن است.

مانسن در 1969 به گروهی از پیروان خود دستور داد به ساکنان خانه‌ای در بخش بندیکت کانیونِ لس آنجلس حمله کنند، با این باور که خانه متعلق به یک تهیه‌کننده موسیقی است که پیش از این به او دست رد زده بود. در نهم اوت، چهار پیرو مانسن در چند ساعت با اسلحه و چاقو به طرزی وحشیانه، تیت 26 ساله – که همسر رومن پولانسکی کارگردان و هنگام مرگ هشت ماهه باردار بود – و چهار نفر دیگر را به قتل رساندند.

در 1971، مانسن و تعدادی از اعضای فرقه او به حبس ابد محکوم شدند. از آن زمان تاکنون ماجرای مانسن و فرقه او موضوع ده‌ها برنامه تلویزیونی، فیلم‌های سینمایی و کتاب‌ها بوده است. مانسن که به 9 بار حبس ابد محکوم شده و 46 سال را در زندان Prison گذرانده بود، نوامبر سال گذشته در 83 سالگی از دنیا رفت.

پاچینو این روزها برای بازی در نقش جو پاترنو مربی سابق تیم فوتبال آمریکایی دانشگاه پنسیلوانیا در فیلم تلویزیونی "پاترنو" (Paterno) به کارگردانی بری لوینسن تولید شبکه اچ‌بی‌او، با استقبال منتقدان روبرو شده است.

او فیلم گانگستری "ایرلندی" (The Irishman) به کارگردانی مارتین اسکورسیزی را آماده نمایش دارد که در آن با رابرت دنیرو همبازی است. دنیرو در این فیلم نقش فرانک "ایرلندی" شیران، آدمکش حرفه‌ای را بازی کرده است که گفته می‌شود در بیش از 25 جنایت Crime از جمله قتل جیمی هافا، رئیس اتحادیه‌های کارگری در دهه 1930 نقش داشت. پاچینو نقش هافا را ایفاء کرده است.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟