هفتمین جشنواره فیلم دانشجویی به ایستگاه پایانی رسید

جشنواره فیلم دانشجویی از دوشنبه ۷ اسفند ماه ۹۶ در تالار ملاصدرای دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد و ۵۹ اثر تا روز پایانی این رویداد در این سالن نمایش داده می‌شود.
همچنین نامزدهای دریافت تندیس جشنواره در بخش‌های انیمیشن، فیلم کوتاه، مستند، فیلمنامه چهارشنبه از سوی هیات داوران معرفی خواهند شد.
در بخش ویژه جشنواره فیلم دانشجویی با حضور نمایندگان ستاد مبارزه با مواد مخدر Drugs از آثار ارائه شده با موضوع پیشگیری از اعتیاد تقدیر می‌شود. اختتامیه این رویداد فرهنگی با حضور دکتر غفاری معاون فرهنگی وزیر علوم رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان، مدیران ارشد این وزاتخانه و استان سیستان و بلوچستان و با حضور اهالی سینما Cinema چهارشنبه ۹ اسفندماه ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در تالار ملاصدرا واقع در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
در مدت سه روز نمایش آثار در این جشنواره مجموعا ۵۹ فیلم به نمایش در می‌آید و این آثار را فرهاد اصلانی، دکتر احمد الستی، مهدی قربان‌پور، مازیار مشتاق گوهری و امیر توده روستا داوری می‌کنند.
علاقمندان جهت اطلاع از جزییات می‌توانند به وب سایت جشنواره مراجعه کنند.
هفتمین جشنواره ملی فیلم دانشجویی توسط دانشگاه سیستان و بلوچستان با همکاری اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ستاد مبارزه با مواد مخدر تا نهم اسفند ماه در زاهدان برپا خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟