کارگردان معروف پیشنهاد کارگردانی جیمز باند را رد کرد

متروگلدوین مه یر و خانواده بروکولی در حال پیدا کردن کارگردانی جدید برای قسمت بیست و پنجم مجموعه جیمز باند و احتمالا آخرین فیلم با حضور دنیل کریگ در نقش اصلی هستند. با توجه به این که کریستوفر نولان احتمالا فقط در صورتی روی صندلی کارگردانی جیمز باند می نشیند که دنیای جدیدی را آغاز کند و احتمالا بر مبنایش یک سه گانه هم بسازد احتمال حضور او در این فیلم زیاد نیست و کمپانی و تهیه کننده ها به دنبال گزینه های دیگر رفته اند.

بعد از این که سم مندس با دو فیلم «اسپکتر» و «اسکای فال» موفقیتی میان مخاطبان و منتقدان پیدا کرد یک گزینه منطقی به نظر می رسید اما این کارگردان سر شناس اعلام کرده قصد ندارد قسمت 25 را کارگردانی کند.

حالا شنیده می شود دنی ویلنو کارگردان سرشناس و کانادایی فیلم های «زندانی ها»، «سیکاریو» و «ورود» که امسال با «بلید رانر 2049» به سینماها برگشت هم پیشنهاد کارگردانی جیمز باند 25 را رد کرده است. نکته قابل توجه این است که ویلنو در مصاحبه جدیدش بسیار در مورد فیلم جیمز باند خوب صحبت کرده و آن را افتخاری برای خودش دانسته اما به خاطر این که در حال حاضر مشغول ساخت Dune است نمی تواند پاسخ مثبتی به تهیه کنندگان دهد. همان طور که خود او گفته دلیل رد کردنش فقط مسئله زمان است. باید دید آیا متروگلدوین مه یر حاضر می شود برای ویلنو مدتی صبر کند یا دنبال کارگردان دیگری خواهد رفت؟برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟