زنگبار؛ خط ویژه مصطفی کیایی را تداعی می کند

در این خصوص لشگری قوچانی گفت: در حال حاضر برای ساخت فیلمنامه ای با نام زنگبار به کارگردانی علی ملاقلی پور درخواست مجوز به شورای پروانه ساخت ارائه کرده ایم تا به محض اینکه مجوز دریافت شود، فیلم را جلوی دوربین ببریم.

وی تاکید کرد: «زنگبار» شباهت هایی به «خط ویژه» به کارگردانی مصطفی کیایی است و می توان آن را یک اثر اجتماعی با رگه های کمدی دانست.

لشکری قوچانی در پایان در پاسخ به این پرسش که پروژه «ماتیک» یا «امپراتور» در چه مرحله ای است، گفت: من و مجید برزگر به عنوان کارگردان فیلم تلاش بسیاری برای دریافت مجوز برای ساخت این فیلم کردیم که متاسفانه به نتیجه نرسید.

جدا از عدم دریافت مجوز فیلم جدید مجید برزگر که از شواهد سال های اخیر پیدا بود که ارتباط خوبی با مدیران سینمایی و جشنواره ای به خصوص در دوران ایوبی دارد، فیلمنامه «زنگبار» علی ملاقلی پور به تهیه کنندگی منصور لشکری قوچانی هم پروژه جالبی نشان می دهد؛ از این رو که این تهیه کننده که سابقه جدالش بر سر ساخت و نهایی کردن «قاتل اهلی» با مسعود کیمیایی پُر سرو صدا شد، باید با فیلمساز جوانی کار کند که در همان فیلم اولش نشان داد که اهل مماشات نیست و راحت تر از دیگران هرگونه اختلافی را رسانه ای می کند. از سویی ساخت فیلمی بر مبنای «خط ویژه» مصطفی کیایی که به ظاهر قرار بود به مساله آقازادگی بپردازد، می تواند نشان از این داشته باشد که با توجه به روحیه علی ملاقلی پور و گفته های پیشین منصور لشکری قوچانی، «زنگار» در راستای همین موضوع باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟