تاکید رئیسی بر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در کابینه‌اش است

به گزارش رکنا، یعقوب رضازاده اظهار کرد: آقای رئیسی اعلام کرده که مستقل در انتخابات حضور پیدا کرده و لذا کابینه‌اش هم از افراد مستقل و فراجناحی خواهد بود و از تمامی جناح‌ها با توجه به تخصص‌ و توانایی‌شان استفاده می‌کنیم. امیدواریم وزرایی که قرار است از ماه آینده برای رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی شوند افرادی قوی و متخصص باشند.

وی توضیح داد: وزرا باید از بین نیروهای جوان و انقلابی انتخاب شده کسانی که درد مردم را بفهمند و سالم و متخصص در کارشان باشند. آنها باید بتوانند از ظرفیت‌ها و منابع و منافع کشور به خوبی استفاده کرده تا مشکلات مردم را رفع کنند. مهم‌تر آنکه افرادی باشند که در میدان عمل حضور پیدا کنند نه این‌که در دفترشان نشسته و امورات را به دست دیگران بسپارند. ما به این کابینه نیازمندیم.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با توجه به اهمیت کار وزرای خارجه و کشور اظهار کرد: باید وزرای خارجه و کشور از متخصص‌ترین افراد باشند تا بتوانند در بحث سیاست خارجی بهترین سفیران را انتخاب کرده و در وزارت کشور نیز بهترین استانداران را برای اداره امور استان‌ها انتخاب کنند.

رضازاده تاکید کرد که در عرصه سیاست خارجی باید استقلال و حفظ قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و خاورمیانه و دنیا دنبال شود. با کشورهای دنیا به خصوص کشورهای همسایه تعاملات خوبی برقرار شود که تاکنون نتوانسته‌ایم از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم.
منبع:ایسنا

کدخبر: 700505 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟