مشاور رسانه ای رییس سازمان بازرسی کل کشور بر پیگیری حادثه اتوبوس خبرنگاران تاکید کرد

اتوبوس خبرنگاران محیط زیست که روز چهارشنبه 2 تیر در مسیر نقده واژگون شد و به کشته شدن دو خانم خبرنگار منجر شد هنوز در راس اخبار حوادث ایران است . ایمان شمسایی مشاور رسانه‌ای رییس سازمان بازرسی کل کشور در پیامی به مدیر عامل ایسنا بر پیگیری حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران تاکید کرد. در حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران مهشاد کریمی خبرنگار ایسنا به همراه یکی دیگر از خبرنگاران ایرنا درگذشت.

به گزارش رکنا، متن این پیام به شرح زیر است:

"جناب آقای متقیان

مدیر عامل محترم خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

سلام علیکم

با صلوات و حضرت محمد و آل محمد و آرزوی توفیق برای جنابعالی، فقدان جانسوز همکار شریف آن رسانه محترم سرکار خانم مهشاد کریمی باعث تاسف و تالم عمیق گردید.

حضور متعهدانه این بانوی خبرنگار در حوزه خبری و تلاش برای انعکاس امید و زندگی و معضلات یکی از نشانه‌های حیات زیست بوم کشورمان و عروج ایشان و دیگر همکار رسانه‌ای از خبرگزاری ایرنا در سانحه دلخراش رانندگی مرگی اسطوره‌ای در تاریخ مطبوعات کشور به ثبت رساند و نام این دو تلاشگر عرصه خبر و رسانه را جاودانه کرد.

اینجانب ضمن تاکید بر ضرورت پیگیری این حادثه که در پیام ریاست محترم قوه قضاییه نیز تصریح شده است و جلوگیری از تکرار آن از خداوند سبحان برای آن مرحومه غفران و آرامش و برای بازماندگان به ویژه خانواده بزرگ ایسنا صبر و اجر مسئلت دارم

ایمان شمسایی قهیازی

مشاور رسانه‌ای ریاست سازمان بازرسی کل کشور و دبیر کمیته اطلاع رسانی"

کدخبر: 699881 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟