با حضور در انتخابات 1400 در برابر استکبار جهانی پیروز شویم

به گزارش رکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طیبی‌فر امروز(سه‌شنبه) در مسجد انقلاب شهر بجنورد و در جمع اقشار مختلف مردم ضمن تبریک دهه کرامت انقلاب اسلامی را به سدی محکم برابر جبهه دشمن تشبیه کرد و گفت: در آستانه انتخابات1400 دشمنان به دنبال ایجاد خدشه و شکستن این سد مستحکم هستند، سدی که زیرساخت آن خون شهدا و ایستادگی مردم است و به برکت این پشتوانه‌های قوی تاکنون تمامی توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان ناکام شده است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه ادامه داد: دشمن با توجه به شکست در برابر مردم و کوتاه ماندن دست آنان از سد انقلاب اسلامی، شیوه‌ای جدید را مدنظر قرار داده و قصد دارد همچون موریانه ستون‌های این سد را از داخل خالی کند.

طیبی‌فر افزود: می‌توان با تکیه بر جوانان انقلابی این مرز و بوم توطئه دشمنان را نقش بر آب کرد چرا که همین جوانان باید از سد انقلاب دفاع کنند و نگهبان خوبی را برای محافظت از آن انتخاب کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد : با انتخاب آگاهانه و حضور حداکثری می‌توان نگهبان شایسته‌ای برای این سد انتخاب کرد تا سرمایه‌های عظیم سد انقلاب به خوبی حفظ شود.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه در ادامه اظهار کرد: ما پاسدار انقلاب هستیم؛ فرمانده معظم کل قوا می‌فرمایند: با حضور حداکثری این موقعیت را غنیمت بدانیم تا در برابر استکبار جهانی پیروز شویم چرا که هر رای مصداق یک موشک به قلب استکبار جهانی می‌باشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع:ایرنا

کدخبر: 697085 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟