شخصیت‌های بسیاری از اصلاح طلبان برای انتخابات 1400کاندیدا شده‌اند

به گزارش رکنا، دبیرکل حزب اصلاح طلب انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها و نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شرایط اصلاح طلبان را مثبت ارزیابی می‌کنم و شخصیت‌های بسیاری از اصلاح طلبان برای انتخابات 1400 کاندیدا شده‌اند و همین تعدد هم می‌تواند به نوعی نشان‌دهنده میل به مشارکت باشد. با وجود همه مخاطرات و محدودیت‌ها اصلاح‌طلبان می‌خواهند در صحنه حضور داشته باشند و این اتفاق مثبتی است و باید دید که در نهایت اصلاحات به چه جمع‌بندی می‌رسد و شورای نگهبان نیز چه عملکردی را در قبال این جریان خواهد داشت.

وی افزود : اما تا به این لحظه آن چیزی که می‌بینم تحرک خوبی است، با اینکه بدنه مردمی جریان اصلاحات هنوز آن تحرک و انگیزه لازم را پیدا نکرده در سطح نخبگانی و تشکیلاتی اصلاح طلبان تحرک چشمگیر و خوبی ایجاد شده است.

صادقی با بیان اینکه هریک از گزینه‌های اصلاح طلب یک ظرفیتی را دارا هستند، گفت: به نظرم آقای ظریف در مجموع جزو اشخاصی است که نسبت به سایر کاندیدا‌ها پتانسیل جذب بالایی برای آرای عمومی دارد.

وی در ادامه اظهار کرد : عامه مردم البته از دولت روحانی نارضایتی دارند، اما شاید تنها جایی که نقطه قوت دولت روحانی محسوب می‌شود، سیاست خارجی و رفع تحریم هاست. به دلیل اینکه تاثیر خود را در سایر بخش‌ها به ویژه در حوزه اقتصادی و معیشتی لمس کردند، خب در این حوزه مردم نظر مثبتی دارند و ظریف را نماد گشایش و رفع تحریم‌ها می‌دانند و معتقدم می‌تواند اعتماد از دست رفته را تاحدی بازسازی کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 683914 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟