سرلشکر باقری: اقدامات آینده صهیونیست‌ها را سر عقل خواهد آورد

به گزارش رکنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری امروز (یکشنبه) در مراسم گرامیداشت شهید «سید محمد حجازی» جانشین فقید فرمانده نیروی قدس سپاه در ستاد این نیرو ،گفت: در ماه مبارک رمضان و بهار قرآن گرد هم آمدیم تا شهید گرانقدری را ارج نهیم.

وی با بیان اینکه آیات سوره توبه را مصداق زندگی و عملکرد سردار شهید سید محمد حجازی دیدم، افزود: در مدت آشنایی بیش از ۴۰ ساله‌ام با شهید حجازی و مقطعی که با این شهید همکاری داشتم؛ وی را با روحیه‌ای خستگی‌ناپذیر در راه جهاد فی سبیل الله شناختم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ادامه داد: شهید حجازی با خدای خود عهد بسته بود که در راه خدا با جان و مال خود قیام و مبارزه کند، خستگی نشناسد، دشمنان خدا را از پای درآورد و در نهایت به شهادت برسد؛ خدا نیز بهشت و رضوان خود را که در آیات الهی وعده داده است، نصیب او کرد و‌ چه‌کسی از خداوند وفادارتر به عهد است؛ پس بشارت باد بر سردار حجازی عزیز این داد و ستد بی‌نظیر با خداوند متعال و اینکه این یک فوز عظیم و پیروزی بزرگ است.

باقری اضافه کرد: ویژگی‌های که در سوره مورد اشاره آمده است را در سرتاسر زندگی و تلاش‌های زندگی این بزرگوار شاهد بودیم؛ توبه و تضرع به درگاه الهی و عبادت و‌ بندگی‌ دائمی و نورانیت در زندگی او نمایان بود؛ سپاس و‌ شکرگزاری دائمی از نعمات الهی و‌ تلاش خستگی‌ناپذیر در راه مجاهدت فی سبیل‌الله در جبهه‌های دفاع مقدس ، سفر به خوزستان و غرب کشور، مأموریت‌های واگذاری در سرتاسر کشور و حرکت برای مجاهدت و مقابله با تروریسم و صهیونیستم در سوریه و لبنان از تلاش‌های وی بود.

وی افزود: رکوع و سجود خالصانه برای خداوند، امر به معروف و نهی از منکر و دفاع از حدود و مرز‌های الهی چه در برابر بعثی‌ها، چه در برابر صهیونیست‌های کودک‌کش و‌ چه در برابر داعشی‌های تروریست از ویژگی‌های او بود که در آیات شریف سوره توبه قید شده و در زندگی این شهید بزرگوار شاهد بودیم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: این شهید بزرگوار در خانواده‌ای مؤمن، متدین، اصیل و انقلابی رشد و‌ در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی تلاش کرد؛ با پیروزی انقلاب اسلامی در کسوت سپاه درآمد و‌ من این بزرگوار را در روز‌های اول دفاع مقدس در پایگاه منتظران شهادت دیده و شناختم. او همچنین با استاد نمونه اخلاق در جبهه‌ها یعنی حجت‌الاسلام شهید «میثمی» نشست و برخاست داشت.

باقری نیز در جمع خبرنگاران در حاشیه این مراسم، درباره حوادث اخیر در جنوب فلسطین اشغالی، تصریح کرد: صهیونیست‌ها فکر می‌کنند می‌توانند به طور دائم خاک سوریه را مورد هدف قرار دهند و در نقاط مختلف و در دریا‌ها شیطنت کنند و پاسخی نگیرند.

وی افزود: البته قطعاً اقدامات انجام شده چند روز اخیر و اقداماتی که در آینده منافع آن‌ها را به خطر می‌اندازد، سران این رژیم را سر عقل خواهد آورد و آینده جبهه مقاومت نیز روشن است.

باقری ادامه داد: چیزی درباره عامل این حوادث نمی‌دانیم؛ اما این را می‌دانیم که قطعاً جبهه مقاومت به شرارت‌های صهیونیست‌ها پاسخی قاطع خواهد داد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره پاسخ ایران در صورت استمرار شیطنت‌های رژیم صهیونیستی نیز ، اظهار داشت: معلوم نیست پاسخ ایران چه باشد، اما رژیم صهیونیستی روی آرامش را نخواهد دید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 681250 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟