ناصر سراج: اجازه نخواهیم داد افراد ناباب وارد نیروهای مسلح شوند

ناصر سراج امروز( سه شنبه ) در آیین تکریم و معارفه دادستان نظامی استان تهران افزود: نیروهای مسلح در خدمت امام زمان(عج) و ولی فقیه زمان هستند و باید به خود ببالند که فرمانده‌ای بی نظیر دارند.

به گزارش رکنا، وی با اشاره به نقش بسزای نیروهای مسلح در پیروزی انقلاب اظهار داشت: ما همراه نیروهای مسلح هستیم و هر جا مشکلی باشد همکار آنها خواهم بود.

سراج ادامه داد: اجازه ندهیم ویروس وارد نیروهای مسلح شود بنابراین پیشگیری مقدم است و اگر وارد شد و اقدامی انجام شد به شدت برخورد می‌کنیم.

دادستان نظامی استان تهران تصریح کرد: اجازه نخواهیم داد که مشکلی در نیروهای مسلح ایجاد شود و افراد ناباب وارد این نیرو شوند.

وی با اشاره به تاکید رئیس قوه قضاییه بر برخورد با ترک فعل‌ها گفت: همه هم و غم ما این است که ترک فعل‌ها را جدی بگیریم و باید بررسی شود که علت ترک فعل‌ها چیست.

سراج درباره برخورد با ترک فعل‌ها افزود: در برخی موارد ممکن است قانون نداشته باشیم که با همکاری مجلس شورای اسلامی در این خصوص قانونگذاری های لازم و جرم انگاری ها انجام می‌شود.

آیین تکریم و معارفه دادستان نظامی تهران با حضور محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور، شکرالله بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور، حجت الاسلام والمسلمین فراتی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران، محمدجواد حشمتی رئیس کل دادگستری استان تهران، جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران و جمعی از قضات، مقامات و مسئولان قضایی، نظامی و انتظامی برگزار شد.

رییس قوه قضاییه در حکمی ناصر سراج را به عنوان مشاور رییس قوه قضاییه و دادستان نظامی استان تهران منصوب کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 675150 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟