پیام نوروزی معاون رئیس جمهور با خبر خوش برای بازنشتگان و کادر درمان

محمدباقر نوبخت با خبرهای خوش به مردم پیام نوروزی صادرکرد.

به گزارش رکنا، معاون رئیس جمهور گفت: می کوشیم تا قطار حمایت‌های معیشتی از مردم در ریل خود قرار گیرد تا دولت سیزدهم نیز با توجه به مبانی قانونی این راه را ادامه دهد.

محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور ، ضمن تبریک و تهنیت ایام نوروز و آرزوی سالی توام با سلامتی و سعادتمندی برای تمامی هموطنان؛ گفت: سال ۱۳۹۹ با وجود آثار ناشی از کرونا و تحریم اقتصادی ، سالی پر از مصائب و سختی فراوان برای مردم بود.

وی با بیان اینکه ارزش خدمات مسئولین کشور به میزان اثربخشی آنها و کاهش آلام مردم است؛ از پشتیبانی مالی از وزارت بهداشت و صدور مجوز ۵۳ هزار نفر برای استخدام جهت تقویت کادر بهداشت و درمان و ترمیم حقوق این عزیزان، متناسب سازی حقوق بازنشستگان و تادیه مطالبات ایثارگران به منظور جبران کاهش قدرت خرید مردم؛ سخن گفت.

نوبخت با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید در چند ماهه اول سال  ۱۴۰۰نیز همچنان خدمتگزار مردم خواهد بود؛ تصریح کرد: می‌کوشیم تا قطار حمایت‌های معیشتی از مردم در ریل خود قرار گیرد تا دولت محترم سیزدهم نیز با توجه به مبانی قانونی این راه را ادامه دهد. می رسد قرنی به پایان و سپهر بایگان؛ دفتر دوران ما هم بایگانی می‌کند. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 671939 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟