رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:  شهدا گنجینه های باارزش زندگی

 سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در آیین نکوداشت ۱۵۰۰ شهید فرماندهی انتظامی تهران با اشاره به اینکه شهدا زنده هستند،گفت: شهدا چون زنده هستند احساس دارند و خداوند اوج کمال احساس را به شهدا اعطا کرد.

به گزارش گروه حوادث‌رکنا،وی ادامه داد: خداوند مقام شفاعت خود را به شهدا اعطا کرد و شهدا اول پدر و مادر خود را شفاعت می‌کنند.

اوحدی گفت: شهدا گنجینه‌های با ارزشی هستند که می‌توانند همه ارزش‌های زندگی را تامین کنند؛ فلسفه وجودی رشد انسان‌ها عبور از ظواهر دنیوی است و شهدا از این ظواهر عبور کردند و به اوج و کمال رسیدند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: آن‌ چیزی که باعث می‌شود یاد و خاطره شهدا را فراموش کنیم غفلت است و غفلت بصیرت انسان را کور می‌کند.

اوحدی افزود: امروز دشمنان ما همه ابزارشان را به کار گرفتند تا ما را از مسیر شهدا غافل کنند؛ شهدا برای ماندگاری دین و برقراری امنیت جانشان را فدا کردند و ما نباید از راه آن‌ها غافل شویم.

وی گفت: امرور کادر درمان با تاسی از شهدا و فرهنگ شهادت در راه آن‌ها قدم بر می‌دارند و در راه مقابله با ویروس کرونا و خدمت به ملت ایران جانشان را فدا می‌کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 670267 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟