اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند/ تحلیف پنج عضو جدید

به گزارش رکنا و به نقل از روابط عمومی مجلس خبرگان رهبری ، هشتمین اجلاسیه رسمی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری صبح امروز ( دوشنبه ) در محل ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرد.

این اجلاسیه که طبق روال معمول سالانه برگزار می شود، به دلیل شیوع بیماری کرونا ، طبق ضوابط و آئین نامه های ستاد ملّی مقابله با کرونا و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در حال برگزاری است.

در این اجلاسیه یک روزه، مراسم تحلیف پنج عضو جدید مجلس خبرگان دوره پنجم برگزار می شود و اعضای هیأت رئیسه این مجلس برای یک دوره یک ساله دیگر انتخاب خواهند شد.

اعضای مجلس خبرگان رهبری عصر امروز( دوشنبه ) پس از پایان اجلاسیه، با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از اقدامات ضد فساد دستگاه قضائی گفت: از آیت الله رئیسی بابت اقدامات در مبارزه با فساد تشکر می‌کنیم. مبارزه با فساد از خواسته ‌های مردم است. مردم گرفتار فساد گردن کلفت‌ها و زوردارها هستند و این مرد کمر بسته و به جنگ فساد می‌رود و قطعا مردم قدردان و حامی اقدامات ایشان و قوه قضائیه هستند.

آیت الله جنتی از حضور مردم در مراسم بزرگداشت سالگرد انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد و افزود: راهپیمایی 22 بهمن به کشور آبرو داد و شنیدم که برخی 15 کلیومتر با وسیله نقلیه در راهپیمایی حضور یافتند. در برابر این مردم هر خدمتی از ما بر می آید نباید کوتاهی کنیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 664005 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟