بغض رییس قوه قضاییه از اختلاس ها، دزدی ها، بی عدالتی و دعواهای سیاسی
حجم ویدیو: 8.18M | مدت زمان ویدیو: 00:01:07

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در سفر یک روزه خود به گیلان در بدو ورود در گفت و گو با خبرنگاران افزود : پیش از سفر مسائل ۳۱ حوزه قضایی استان توسط ۳۰ نفر از همکاران ما بررسی و احصا شده و اینک برای بررسی و تحقیق عملکرد دستگاه قضایی و واحدهای اداری با جمعی از همکاران در استان حضور یافته ایم.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد : در این سفر طی جلساتی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گیلان با حضور مدیران استان برگزار می شود و نیز نشستی که با همکاران قضایی و شورای اداری استان خواهیم داشت، تلاش می شود برای رفع مشکلات قضاییه تصمیم گیری کنیم.

رئیس قوه قضاییه در ادامه افزود : حضور در جمع مردم خونگرم، متدین و در صحنه گیلان توفیقی است تا مردمانی پر تلاش با مجاهدت هم قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و هم در سال های متمادی در تاریخ انقلاب اسلامی و پیش از آن با سلحشوری و ایستادگی در برابر ظالمان و ستمگران در تاریخ مقاومت ایران زمین حضوری موثر داشته اند.

وی عنوان کرد : مردم این دیار هم قبل از پیروزی انقلاب با بصیرت و حضور در صحنه، شهدای بسیار و چهره های بزرگی را تقدیم نظام و انقلاب کرده و به خانواده معزز شهداو ایثارگران ادای احترام می کنم و این سفر را علی رغم شرایط کرونایی که محدودیت های خاص خود را دارد، توفیقی برای خود می دانم.

وی با عذرخواهی از مردم استان گیلان افزود : امیدوار بودیم بتوانیم در سفر استانی در خدمت همه مردم استان باشیم و در اجتماعات مردمی و نخبگانی شرکت کنیم و در حوزه و دانشگاه دیداردهایی داشته باشیم و سخنان آنها را بشنویم اما با توجه به شیوع کرونا ناچاریم جلسات را به کمترین میزان محدوده کرده و به همین تعداد جلسات اکتفا شود.

وی ادامه داد : از اینرو از مردم و نیز جامعه نخبگان استان عذر خواهی می کنم که امکان دیدار آنها را نداریم ، امید است در سفرهای بعدی بتوانیم از نزدیک با مردم شریف این دیار دیدار کرده و در خدمت آنها باشیم.

رئیس قوه قضاییه صبح امروز پنجشنبه در سفری یک روزه به گیلان وارد این استان شد.

وی در این سفر در جلسه شورای اداری استان شرکت می کند و بازدیدی از نمایشگاه مسائل اولویت دار گیلان خواهد داشت و نشست احیاء حقوق عامه در حوزه انفال، منابع‌ طبیعی و محیط زیست شامل جنگل و دریا با حضور وی برگزار می شود.

رئیس قوه قضاییه همچنین جلسه ای با قضات و کارکنان دستگاه قضایی دارد و جلسه شورای قضایی استان هم با حضور رئیس قوه قضاییه برگزار می شود .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 658190 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟