تصمیم گیری های سفر استانی به شکلی خواهد بود که ضمانت اجرایی داشته باشد

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، آیت الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز (پنجشنبه 16 بهمن) وارد گیلان شد و مورد استقبال رسمی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، رئیس کل دادگستری و مقامات استانی گیلان قرار گرفت.

رئیس قوه قضاییه طی سخنانی در بدو ورود به فرودگاه رشت با اشاره به روحیه تلاشگرانه و مجاهدانه مردم گیلان گفت: تاریخ گواه است که مردم استان گیلان همواره در مقابل ظالمان و ستمگران، روحیه سلحشوری و ایستادگی خود را حفظ کرده اند.

آیت الله رئیسی در ادامه بیان کرد: به دنبال سفری که گروه مقدماتی ٣٠ نفره در سطح استان گیلان از 31 حوزه قضایی داشته اند، گزارش های مقدماتی آماده شده است و در جلساتی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و همکاران قضایی خواهیم داشت، مسائل بررسی شده توسط گروه اعزامی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: هرچه از مشکلات که در استان گیلان قابل پیگیری باشد، همینجا برای رفع آنها تصمیم‌گیری می‌کنیم و آنچه مربوط به مرکز است در مرکز پیگیری خواهد شد تا ضمانت اجرایی داشته باشد و پیگیری لازم انجام شود.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه قصد داشتیم با فرهیختگان و نخبگان دیدار داشته باشیم که به دلیل رعایت دستورالعمل های بهداشتی امکان انجام آن وجود ندارد، گفت: متاثر هستیم که در این سفر به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونایی، نمی توانیم در خدمت همه مردم شهرهای مختلف استان گیلان باشیم و در اجتماعات مردمی شرکت کنیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 658129 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟