محسن رضایی: نظامی‌ها برای ورود به انتخابات از نفوذی‌ها نمی‌ترسند

محسن رضایی در گلزار شهدای دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه، عامل اساسی فقر و فساد در ایران را وجود نفوذی‌ها در اداره مملکت دانست و اظهار داشت:‌ قاطعانه می گویم اگر امروز فقر و فساد در کشور وجود دارد، دلیلش نفوذ است و متاسفانه این نفوذی ها در بخشی از اداره کشور از دهه دوم انقلاب تاکنون حضور دارند.

وی با طرح این سئوال که چرا در آستانه انتخابات سال آینده شانتاژ می کنند که نظامی‌ها کاندیدای انتخابات شده‌اند؟ اظهارداشت: از چه می ترسید؟ از پاکسازی نفوذی ها ترس دارید؟ یا از به دست دادن منافع‌تان می ترسید و احساس خطر می‌کنید؟

این فرمانده ارشد سپاهی با بیان اینکه نظامیان جانشان را فدا کردند و اکنون نفوذی‌ها از ورود نظامیان به عرصه انتخابات می‌ترسند، خاطرنشان کرد: باید بترسید، چرا که فساد، فقر و تبعیض مربوط به نفوذی‌ها ، استعماری‌ها و آنهایی است که برایشان کف می‌زنید و دستتان در دست‌شان است.

رضایی گفت: در جوار قبور شهدا به شما هشدار می‌دهم که اگر نیروهای انقلابی وارد شوند ردپای شما را قطع کرده و تمام پول‌ها را به زندگی ملت باز می گردانند.

رضایی با تاکید براینکه نباید انقلاب نباید به دست نااهلان بیفتد، ادامه داد: اگر شایستگان لایق و دست پاک بر سر کار باشند مردم درد نمی کشند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 656812 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟