تبلیغ گسترده صهیونیست‌ ها برای یک حمله کور + جزئیات

به گزارش رکنا، سیدرضا صدرالحسینی در گفتگو با برنامه "رویداد" رادیو گفت‌وگو در خصوص پایان حضور تروریست‌ها در سوریه و ابراز نگرانی صهیونیست‌ها اظهار کرد: این رژیم علاوه بر لرزش‌های درونی دایمی که با اظهار نگرانی آن‌ها روبرو است، مسئله رفتن ترامپ هم برای این‌ها با اهمیت است.

وی با اشاره روابط نتانیاهو و ترامپ که دست صهیونیست‌ها را برای بسیاری از اقدامات نظامی و حرکت‌های سیاسی باز می‌گذاشت، ادامه داد: علی رغم روابط خوب بایدن و صهیونیست‌ها و تعهدات دموکرات‌ها به تامین امنیت رژیم صهیونیستی، اما نوع تعامل آن‌ها با ترامپ متفاوت است و نتانیاهو نگران اینست که مدت زمانی را صرف کند تا به شرایط قابل قبولی در راستای سیاست‌های داخلی رژیم صهیونیستی دست یابد.

صدرالحسینی با اعلام اینکه نتانیاهو در روزهای پایانی دولت ترامپ سواستفاده‌های لازم را خواهد برد، تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم در این رابطه قانع کردن ترامپ برای [حمایت بیشتر از رژیم صهیونیستی] است اما شرایط آن‌ها بسیار شکننده‌تر است و دغدغه آنان در خصوص جولان و مقاومت، موجب نگرانی صهیونیست‌ها شده است.

وی با بیان اینکه مقاومت با توجه به اقدامات خصمانه نتانیاهو برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای ضربه‌زدن به اسرائیل در دستور کار دارد، ادامه داد: این رژیم اقدامات خود را بزرگ‌نمایی می‌کرد بعنوان مثال در روز پنجشنبه با اقدامی رسانه‌ای اینگونه وانمود کرد که به تعداد قابل توجهی از مستشاران جمهوری اسلامی و ارتش سوریه لطمات قابل توجهی زده است اما این عملیات کور بود.

صدرالحسینی خاطرنشان کرد: با توجه به تقویت پدافند هوایی سوریه و اقتدار آن‌ها، هیچ گزینه خاص و ویژه‌ای تحت عملیات رژیم صهیونیستی قرار نگرفت اما آن‌ها با بزرگ‌نمایی این عملیات تلاش کردند نوعی ترس و واهمه از خود به نمایش بگذارند و نوعی کاستی و ناتوانی را از مقاومت نشان دهند.

این تحلیلگر حوزه غرب آسیا اضافه کرد: با افشاگری صورت گرفته و بیانیه‌هایی که از سوی ارتش سوریه اعلام شد، مشخص گشت که صهیونیست‌ها بیش از اقدام عملی، عملیاتی روانی صورت داده‌اند.

صدرالحسینی با تاکید بر اقدامات متقابل مقاومت، افزود: مقاومت اجازه نخواهد داد این رژیم با عملیاتی کور و هجمه رسانه‌ای شرایط را به نفع خود تعییر دهد.

وی شرایط داخلی این رژیم را بسیار شکننده توصیف کرد و گفت: این‌ها در صدد تغییرات روانی و شناختی در منطقه هستند و قطعا رژیم صهیونیستی برنامه‌هایی را علیه آن دارد.

صدرالحسینی در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو اضافه کرد: مقاومت با توجه به تقویت خود شرایطی دارد که به توازن وحشت منتج می‌گردد و برای ستاد فرماندهی و نیروهای ارتش صهیونیستی هراس آفرین بوده است.

وی با اعلام اینکه نوع و میزان اقدام مقاومت در مقابل صهیونیست‌ها با توجه به دست برتر نیروهای مقاومت قابل پیش بینی نیست، گفت: مخالفان در روزهای اخیر در شرف ورود به منزل نتانیاهو بودند و اگر پلیس در تل آویو تعدادی را دستگیر نمی‌کرد و با خشونت وارد عمل نمی‌شد آن‌ها می‌توانستند از دیوار حیاط نتانیاهو بالا روند و این برای نخست‌وزیری که توانمندی‌های خود را به رخ مردم می‌کشاند؛ بسیار سنگین و دشوار است.

صدرالحسینی با بیان اینکه صهیونیست‌ها انتخابات زودهنگام را هم پیش رو دارند؛ از امیدواری نسبت به فروپاشی از درون سخن گفت و اضافه کرد: امروز بر ارتش رژیم صهیونیستی شرایطی حاکم است که آماده باش خسته کننده‌ای وجود دارد و کرونا هم در ارتش آن‌ها نفوذ دارد و بیماری‌های گوناگون اشخاص بسیاری را دچار نموده است.

وی پرونده نتانیاهو و همسرش را آماده روی میز دادگاه دانست و تاکید کرد قدرت تصمیم‌گیری نتانیاهو به شدت کاهش یافته و ادامه داد: بدلیل شرایطی که برای نظام و ارتش سوریه پدید آمده، دولت اسد تا حدودی به مباحث پدافندی پرداخت و آمادگی‌هایی بوجود آمده است و لذا [عملیات سنگین صهیونیست‌ها] موفق نبود و بنظر می‌رسد آمادگی کامل ارتش سوریه برای دفاع از امنیت ملی در حوزه مقابله‌ای و پدافند هوایی پدید آمده است اما هنوز به این نتیجه نرسیده که بعنوان عاملی آفندی علیه منافع صهیونیست‌ها عمل کند ولی قطعا صهیونیست‌ها در عملیات‌های آتی در برابر آمادگی سوریه محتاط‌تر خواهند بود چنانچه فاصله این عملیات‌های هوایی نسبت به گذشته کاهش یافته است. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 651838 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟