سیدحسن خمینی می‌تواند انتخابات را به نفع اصلاح‌طلبان تحت تاثیر قرار دهد؟

به گزارش رکنا، علی صوفی در خصوص احتمال کاندیداتوری سید حسن خمینی در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: ایشان با ملاکها و معیارهایی که مقام معظم رهبری فرمودند، که رئیس جمهور باید جوان، پرنشاط ، پرانرژی و انقلابی باشد سازگار است.

همچنین سید حسن خمینی شخصیتی هستند که در جامعه و به ویژه جامعه اصلاح طلبی بسیار مقبولیت دارند. بنابراین می‌توانند به عنوان گزینه ای مناسب، انتخابات را به نفع اصلاح طلبان تحت تاثیر قرار دهند.

وی در خصوص نهاد اجماع ساز و تصمیم این نهاد برای معرفی کاندیدای اصلاح طلبان گفت: ببینید در حال حاضر اصلاح طلبان بر روی نهاد اجماع ساز کار می‌کنند که در مرحله نهایی است و احتمالا هفته آینده کاملا رونمایی می‌شود. بعد از اینکه نهاد اجماع ‌ساز شکل گرفت، شروع به نوشتن اساسنامه و آیین نامه می‌کنند. اما در رابطه با تعیین مصادیق مورد نظرشان برای کاندیداتوری باید منتظر باشند تا کاندیدای مورد نظرشان از مرحله‌ی ثبت ‌نام و به ویژه از مرحله تائید صلاحیت بگذرد.صوفی ادامه داد: چون شرایط اصلاح طلبان مانند اصولگراها نیست. اصولگراها از این قبیل موانع ندارند و می توانند هر زمان که خواستند کاندیدای خود را مشخص کنند. در واقع خیال آنها از شورای نگهبان و نهادهای نظارتی جمع است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 650481 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟