اهداف7 محوریت سند تحول قضایی اعلام شد
حجم ویدیو: 17.75M | مدت زمان ویدیو: 00:02:12

به گزارش رکناو به نقل از  مرکز رسانه قوه قضاییه ، مسیر تحول قضایی بر اساس برنامه‌ای آغاز شد که حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی قبل از تصدی سمت ریاست دستگاه قضا آن را خدمت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ارائه و با موافقت و استقبال ایشان نسبت به مفاد این برنامه، تحولات وارد بخش اجرایی شد.

اهداف7 محوریت سند تحول قضایی عبارتند :

1 - رسیدگی به تظلمات، تعدیات، شکایات، حل‌وفصل دعاوی و رفع خصومات» ،2 -«احیاء حقوق عامه، گسترش عدل و آزادی‌های مشروع مأموریت ۳. «نظارت بر اجرای صحیح قوانین و حسن جریان امور مأموریت ۴ -«کشف جرم، تعقیب و مجازات و تعزیر مجرمین و اجرای حدود و مقررات مدون جزایی اسلام مأموریت ۵- «پیشگیری از وقوع جرائم و دعاوی مأموریت ۶- «اصلاح مجرمان مأموریت ۷. «حمایت از حقوق مالکیت اشخاص

گفتنی است ، در طول یک سال و هشت ماه گذشته بر اساس تجربه‌های مدیریتی، اقتضائات اجرایی و مشاوره‌هایی که از متخصصان و کارشناسان داخل و خارج از بدنه دستگاه قضایی گرفته شده است، این برنامه‌ تحولی ارتقا یافته و هم اکنون نسخه ویرایش شده‌ آن توسط رییس دستگاه قضا و با عنوان «سند تحول قضایی» ابلاغ شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 644810 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟