در شرایطی هستیم که نیاز به یک قیام اقتصادی داریم

به گزارش رکنا، وی افزود : در ابتدای جنگ تحمیلی هم در حقیقت همین طور شد. در همان دو سه ماه اول، مهمات استراتژیک به ما نرسید. در ابتدای جنگ تحمیلی، هواپیمای اف ۱۴ و ناو داشتیم اما موشکشان تمام شده بود. هیچ‌وقت موشک‌سازی را غرب به ایران یاد نداد. در صنایع پیشرفته و حتی خودروسازی هم غرب به ما اجازه پیشرفت نداد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: غربزده‌ها مثل دامادی بودند که از عروس غرب، سیلی‌های محکمی خوردند و هر بار سرشکسته بازمی گشتند اما عده ای این دکترین را همچنان می خواهند در کشور ما ادامه دهند.

رضایی اظهار کرد : غرب، سراب خیالی است که به نوکرهایی مثل قاجار و پهلوی اجازه پیشرفت نداد، انتظار داریم که به ملتی که روی پای خود برخاسته، کمک کند؟ این داستان را باید بسیجیان و انقلابی‌ها پایان بدهند. این که ما می گوییم بازی گردانی جناحی براساس دوقطبی اصولگرا و اصلاح طلب ، در مساله اقتصاد و پیشرفت، پایان پیدا کرده است، منظور ما دشمنی با این آقایان و جناح‌های سیاسی نیست. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : برخی از مدیران دو جناح، زحمت هم کشیده اند و فداکاری هم کرده اند اما الان در یک شرایطی هستیم که نیاز به یک قیام علمی، فرهنگی و فناوری داریم. نیاز به یک قیام اقتصادی داریم تا بتوانیم بیانیه گام دوم را پیاده سازی و عملیاتی کنیم. با تحول و همبستگی و تغییر در روش‌ها و گفتمان‌های مدیریتی گذشته، می توانیم در برابر این تحریم اقتصادی سینه سپر کنیم و فشارهای پیرامونی را خنثی کنیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 642253 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟